Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Amazon zwiększa zatrudnienie w Polsce, jeszcze w tym roku zatrudni kolejne 650 osób, do obsługi klientów polskojęzycznych, jak również niemiecko-, francusko- i włoskojęzycznych.

Amazon utworzy 650 nowych miejsc pracy w dziale obsługi klienta w Polsce do końca 2021 r., podała firma. Nowe stanowiska będą obejmowały pracowników wykonujących pracę w biurze lub zdalnie, obsługujących klientów polskojęzycznych, jak również niemiecko-, francusko- i włoskojęzycznych.

 

“Cieszymy się, że w naszej rozwijającej się w szybkim tempie bazie operacyjnej w Polsce powstanie 650 nowych miejsc pracy. Jest to odzwierciedleniem naszego zaangażowania we wspieranie rozwoju lokalnej społeczności. Osoby zatrudnione w obsłudze klienta w Polsce to świetni pracownicy. Ten fakt miał ogromne znaczenie dla naszej decyzji o zatrudnieniu kolejnych kandydatów. Jesteśmy pewni, że oni również zapewnią doskonałą obsługę klientom Amazon, zarówno w Polsce, jak i w Europie” – powiedział dyrektor działu obsługi klienta w UE Jean-March Dupont, cytowany w komunikacie.

 

Do tej pory Amazon stworzył w Polsce ponad 18 000 stałych miejsc pracy. Powstały one w dziewięciu centrach logistyki, biurze Amazon Web Services w Warszawie oraz Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku, które dostarcza innowacyjne rozwiązania zasilające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym rozwiązania głosowe dla Alexy. Dziesiąte centrum logistyczne w Świebodzinie zostanie otwarte w 2021 roku, zwiększając zatrudnienie Amazon w Polsce o ponad 1 000 nowych miejsc pracy, wskazano w materiale.

 

Dział obsługi klienta Amazon jest odpowiedzialny za udzielanie odpowiedzi na różne pytania z ich strony – m.in. związane z zamówieniami, produktami, płatnościami – i dostarczanie rozwiązań w oparciu o innowacyjne narzędzia i technologie. Działa on w ponad 140 lokalizacjach na całym świecie, zapewniając wielokrotnie nagradzaną obsługę klienta w 18 językach.

 

Amazon działa w Polsce od 2014 r. i zatrudnia ponad 18 000 osób w dziewięciu centrach logistycznych: w Sadach (pod Poznaniem), Sosnowcu, Kołbaskowie (koło Szczecina), dwóch obiektach w Bielanach Wrocławskich, Pawlikowicach (koło Łodzi), Łodzi, Okmianach (koło Bolesławca) i Gliwicach oraz w biurze Amazon Web Services i w Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku. W 2021 r. uruchomione zostanie 10. centrum w Świebodzinie, gdzie powstanie ponad 1 000 etatów. Amazon uruchomił działalność w Polsce serwisu Amazon.pl 2 marca 2021 r.

 

https://itreseller.com.pl/14-nm-10-nm-7-nm-ibm-zawstydza-innych-przedstawiajac-pierwsze-na-swiecie-chipy-2-nm/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE