Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Amazon, Allegro i AlliExpress, czy do gigantów dołączy marketplace Morele? Po dwóch latach intensywnej działalności przyszedł czas na podsumowanie. 

Branża e-commerce, która dla znacznej części konsumentów jest synonimem wygodnych i komfortowych zakupów, nieustannie wzmacnia swoją pozycję. Co ciekawe, Polska znajduje się na 13 miejscu wśród najszybciej rosnących na świecie rynków e-commerce. Według prognoz z 2019 roku wartość rynku e-commerce w 2020 roku miała sięgnąć 70 mld złotych. Teraz już wiemy, że było to znacznie więcej – ponad 100 mld złotych.

 

Dynamiczny rozwój e-handlu w Polsce możemy zaobserwować na przykładzie marki Morele, która jeszcze do niedawna była kojarzona wyłącznie ze sklepem internetowym oferującym szeroki asortyment elektroniki użytkowej. Ponad 20 lat doświadczenia w branży e-commerce pozwoliły firmie na stworzenie marketplacu, czyli miejsca, które zrzesza wielu sprzedawców oraz ich klientów. Minęło nieco ponad dwa lata, a nowa platforma ma już za sobą spore sukcesy.

 

W 2019 roku wystartowaliśmy z marketplace Morele – po pierwszym roku działalności z naszej platformy korzystało 120 sprzedawców, którzy wystawili blisko 250 tys. ofert. W kolejnych latach odnotowaliśmy spore wzrosty wśród liczby sprzedawców i oferowanych przez nich produktów. Obecnie na naszej platformie znajduje się 2 mln ofert (wzrost o 700%) od 1000 sprzedawców. Tak intensywny rozwój w ciągu dwóch lat pozwala nam optymistycznie patrzeć w przyszłość – mówi Paweł Kosturek, dyrektor marketplace Morele.

 

W przypadku marki Morele kluczem do tak dynamicznego rozwoju okazało się prowadzenie hybrydowej platformy e-commerce składającej się ze sklepu internetowego i marketplacu. Warto zaznaczyć, że wskaźnik wartości sprzedaży produktów (GMV) w firmie osiągnął poziom 1,6 mld. Morele mogą także pochwalić się szeroką ofertą, sięgając blisko 1,6 mln produktów.

 

 

https://itreseller.com.pl/microsoft-channel-connect-fy21-gala-dla-partnerow-giganta-z-redmond-skupiona-wokol-komunikacji-i-biznesu-w-dobie-pandemii/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE