Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Alibaba chce zainwestować 1,1 miliarda dolarów w Korei Południowej

Alibaba Group, spółka chińskiego giganta handlu elektronicznego AliExpress, planuje zainwestować w Korei ponad 1 miliard dolarów w ciągu najbliższych trzech lat, a w ciągu roku powstanie ogromne centrum dystrybucyjne. 

Jak podaje “Korea Herald” za źródłami branżowymi, w czwartek Alibaba przedstawiła władzom lokalnym swój plan ekspansji biznesowej w Korei, obejmujący inwestycję o wartości 1,1 miliarda dolarów, prawdopodobnie do zatwierdzenia przez organy regulacyjne.

Ponowne zaangażowanie Alibaba w rynek koreański następuje krótko po tym, jak władze lokalne ogłosiły, że będą dokładniej sprawdzać rosnącą liczbę skarg klientów dotyczących jakości produktów i usług chińskich platform e-commerce.

W środę koreańska Komisja ds. Sprawiedliwego Handlu oświadczyła, że wzmocni monitorowanie nieuczciwych praktyk biznesowych tej firmy i utrzyma surowe kary za wszelkie nielegalne działania zgodnie z odpowiednimi przepisami krajowymi.

Plan inwestycyjny miałby objąć utworzenie do końca tego roku nowego centrum dystrybucyjnego o wartości około 200 milionów dolarów na terenie o powierzchni 180 000 metrów kwadratowych. Jeśli zostanie on zrealizowany, inwestycja będzie największym tego typu obiektem w Korei, odpowiadającym wymiarowo 25 boiskom do piłki nożnej.

W ramach planu ekspansji Alibaba planuje także zainwestować także 100 milionów dolarów w promocję produktów koreańskich sprzedawców na całym świecie. Oczekuje się, że w czerwcu zostanie utworzony nowy kanał dystrybucji, który będzie sprzedawał produkty koreańskie za pośrednictwem różnorodnych platform handlu elektronicznego w Azji Południowo-Wschodniej i krajach hiszpańskojęzycznych.

Źródła podają, że AliExpress może skrócić czas dostaw dla koreańskich klientów dzięki ulepszonej sieci logistycznej i rozszerzyć swoją obecność na szybko rozwijającym się rynku e-commerce w kraju.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE