Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

AB jako pierwszy dystrybutor IT na świecie udostępnia partnerom Program HP Amplify Data Insights!

Grupa AB – największy dystrybutor rozwiązań IT i elektroniki w Europie Środkowo-Wschodniej we współpracy z HP Inc. przygotował specjalne narzędzie, które wspiera dynamiczny rozwój partnerów w sprzedaży. To kolejny projekt z zakresu usług z wartością dodaną wdrożony przez AB. Program ma zrewolucjonizować wsparcie, jakie resellerzy AB mogą zaoferować swoim klientom, czyniąc je prostszym, wygodniejszym i bardziej efektywnym. 

Budowa trwałych relacji, rozpowszechnianie najnowszej wiedzy i wdrażanie innowacyjnych narządzi wspierających biznes – to dziś jedne z kluczowych elementów skutecznej dystrybucji. Najwyższe standardy w tym obszarze wyznacza Grupa AB, rozwijając się jako nowoczesny dystrybutor, czyli Dystrybutor 4.0. Potwierdzeniem tego jest właśnie udostępniony Program HP Amplify Data Insights.

W zamyśle twórców Programu – tj. producenta HP Inc. i AB S.A. było stworzenie intuicyjnej platformy, która pomoże w zwiększeniu efektywności planowania sprzedaży i skuteczności kampanii marketingowych przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnej prostoty. Co istotne, Program swoim Resellerom jako pierwszy dystrybutor na świecie udostępniło AB.

 

Czym jest Program HP Amplify Data Insights i jakie ma korzyści?

– Program HP Amplify Data Insights to cała koncepcja, która pozwala za naszym pośrednictwem wznieść współpracę Resellerów z klientami na wyższy poziom. Podstawą tego programu jest platforma zaimplementowana na ABOnline – mówi Patrycja Gawarecka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu AB S.A. – Narzędzie dzięki zaawansowanej analityce, licznym funkcjom i wsparciu sztucznej inteligencji proponuje naszym Klientom potencjalne transakcje, automatyzując proces analizy historii sprzedażowej produktów HP z uwzględnieniem typu sprzedanej oferty. Jesteśmy przekonani, że nasze nowe narzędzie stanie się niezastąpionym wsparciem w codziennych działaniach sprzedażowych wszystkich sprzedawców rozwiązań HP Inc.

 

Program ma wiele korzyści biznesowych. Najważniejsze z nich to:

  • Identyfikacja i kwalifikacja nowych szans na transakcje z ofertą HP na podstawie zaawansowanych analiz (np. „kończących się gwarancji” zakończonych sprzedaży, „końca wsparcia Windows” aktualizacji licencji oraz zachowań klientów) i jednoczesne oferowanie produktów do dalszej sprzedaży.
  • Cross selling: HP Amplify Data Insights analizuje dotychczasowe zakupy, sugerując klientom dodatkowe rozwiązania i produkty kompatybilne z zakupionym już sprzętem i dopasowane dokładnie do potrzeb konkretnego klienta.
  • Zwiększone szanse sprzedażowe: narzędzie umożliwia precyzyjną analizę rynku oraz identyfikację klientów, „szybkie zapytanie o cenę na rekomendowane produkty” co znacząco zwiększa możliwości sprzedażowe.

Narzędzie jest już gotowe i dostępne. Jeżeli więc sprzedajesz produkty HP, dystrybutor AB S.A. zachęca do korzystania z HP Amplify Data Insights. Szczegóły na ABOnline: http://www.ab.pl/r/1897

 

IT Champions 2024: “To doskonała okazja aby celebrować sukcesy branży IT (…) Bardzo się cieszę, że jesteśmy dystrybutorem pierwszego” – podkreśliła Patrycja Gawarecka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w AB S.A.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE