Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Samsung buduje coraz silniejszy zespół B2B – do firmy dołączyły Weronika Sławniak oraz Karolina Duchnowska.

Nowe Key Account Managerki w Samsungu będą pracowały nad rozwojem sprzedaży produktów firmy w Polsce i regionie. Nie da się zbudować skutecznego biznesu bez dobrego zespołu. Bez wątpienia wiedzą to w Samsungu. Południowokoreańska firma do swojego polskiego oddziału ściąga ekspertów i ekspertki o różnych specjalizacjach. Zróżnicowany background zespołu pozwala na patrzenie z odmiennych perspektyw na wyzwania biznesowe, a to wzmaga kreatywność.

Szeregi Samsunga w Polsce rosną. Teraz, wraz z początkiem roku firmę wzmocniły:

Weronika Sławniak, Samsung Key Account Manager LCD, odpowiada za sprzedaż produktów Samsunga z kategorii Monitory LCD w kanale partnerskim oraz dla klientów końcowych w południowej i zachodniej części Polski. W branży IT od 2011 roku. Wcześniej rozwijała karierę zawodową w HP (jako Partner Business Manager) i Hewlett Packard Enterprise (jako Technology Services Support Coordinator).

Karolina Duchnowska, Samsung Key Account Manager CEED Sales Poland LCD\M, odpowiada za sprzedaż produktów Samsunga z kategorii Monitory LCD w północnej i wschodniej części Polski. W branży IT od 2012 roku. Wcześniej karierę zawodową rozwijała w Hewlett Packard Enterprise (jako Partner Business Manager), ALSO (jako Enterprise Account Manager) oraz Lexmark (jako Open Channel Manager).

Panie będą odpowiadały za opiekę i sprzedaż w modelu dystrybucyjnym przez największych integratorów IT oraz firmy specjalizujące się w sprzedaży sprzętu informatycznego. W obszarze ich działań znajdzie się też pomyślne wdrażanie w rynek programu partnerskiego STEP i certyfikacje partnerów.

W obliczu wyzwań stojących przed firmą w 2022 roku, wzmocnienie zespołu przyda się Samsungowi bez wątpienia. O nich, ale też o strategii produktowej, o hitach sprzedaży i kryzysie chipowym oraz o tym jak radzi sobie z nim Samsung, opowiadali niedawno w programie “Liderzy Branży” IT Reseller TV Adam Parzonka i Jacek Klee z firmy Samsung:

“To był ciekawy, interesujący rok dla Samsunga” – mówią Adam Parzonka i Jacek Klee w programie IT Reseller TV Liderzy Branży.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE