Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

“To był ciekawy, interesujący rok dla Samsunga” – mówią Adam Parzonka i Jacek Klee w programie IT Reseller TV Liderzy Branży.

Samsung to prawdziwa potęga na rynku display. Jest więc znakomitym źródłem nie tylko znakomitego sprzętu, ale też informacji pozwalających zrozumieć lepiej specyfikę tego obszaru IT. O nowych technologiach, wpływie pandemii oraz o złożonej sytuacji na rynku opowiadają w programie IT Reseller TV “Liderzy Branży” Jacek Klee i Adam Parzonka z firmy Samsung. 

Wszyscy wiemy, że to był wyjątkowy rok. Z jednej strony praca zdalna, pandemia, ograniczone podróże, z drugiej kryzys chipowy, windujący ceny niektórych komponentów, lub wydłużający czas dostaw do absurdalnych wartości. Moją rozmowę z Adamem Parzonką, Head of Sales w Displays Samsung Electronics Polska oraz Jackiem Klee, Senior Sales Managerem w Samsung Electronics Polska, zacząłem właśnie od podsumowania 2021 roku.

“Rok 2021 był dla nas super z kilku powodów” – powiedział Jacek Klee – “Przede wszystkim dlatego, że odkryliśmy produkt na nowo – nowe kategorie, zaadresowanie potrzeb tam, gdzie nas dotąd nie było, a przede wszystkim dzięki planowaniu byliśmy w stanie sprostać zwiększonemu popytowi, który towarzyszy nam tak naprawdę od Q4 2020.”

“To było wyzwanie dla firmy, ale nie można zapominać, że także dla ludzi w tej firmie pracujących” – powiedział Adam Parzonka, odnosząc się do kwestii pracy zdalnej i transformacji organizacyjnej przedsiębiorstw – “Dawno nie mieliśmy takiej sytuacji, byśmy cierpieli na brak towaru. Rynek był długo płaski, w monitorach profesjonalnych rósł, ale producent musiał dokonywać działania na rzecz sprzedaży. Teraz musieliśmy stawić czoła innym wyzwaniom – jak zaplanować długoterminowo dostawy? Jak wytłumaczyc klientom, że muszą czekać czasem 3-4 miesiące na towar? (…) To wymagało innego podejścia. To było wyzwanie dla działu sprzedaży i z tego miejsca chciałbym bardzo podziękować im za ich wytężoną pracę.”

Z rozmowy można dowiedzieć się także jakie linie i grupy produktowe okazały się szczególnie ważne dla Samsunga w 2021 roku oraz jakie są plany południowokoreańskiego giganta na 2022 rok.

Zapraszamy do oglądania i subskrybowania naszego kanału na YouTube IT Reseller TV. 

 

IBM i Samsung ogłaszają technologiczny przełom w produkcji chipów.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE