Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Samsung buduje coraz silniejszy zespół B2B – do firmy dołączyły Weronika Sławniak oraz Karolina Duchnowska.

Nowe Key Account Managerki w Samsungu będą pracowały nad rozwojem sprzedaży produktów firmy w Polsce i regionie. Nie da się zbudować skutecznego biznesu bez dobrego zespołu. Bez wątpienia wiedzą to w Samsungu. Południowokoreańska firma do swojego polskiego oddziału ściąga ekspertów i ekspertki o różnych specjalizacjach. Zróżnicowany background zespołu pozwala na patrzenie z odmiennych perspektyw na wyzwania biznesowe, a to wzmaga kreatywność.

Szeregi Samsunga w Polsce rosną. Teraz, wraz z początkiem roku firmę wzmocniły:

Weronika Sławniak, Samsung Key Account Manager LCD, odpowiada za sprzedaż produktów Samsunga z kategorii Monitory LCD w kanale partnerskim oraz dla klientów końcowych w południowej i zachodniej części Polski. W branży IT od 2011 roku. Wcześniej rozwijała karierę zawodową w HP (jako Partner Business Manager) i Hewlett Packard Enterprise (jako Technology Services Support Coordinator).

Karolina Duchnowska, Samsung Key Account Manager CEED Sales Poland LCD\M, odpowiada za sprzedaż produktów Samsunga z kategorii Monitory LCD w północnej i wschodniej części Polski. W branży IT od 2012 roku. Wcześniej karierę zawodową rozwijała w Hewlett Packard Enterprise (jako Partner Business Manager), ALSO (jako Enterprise Account Manager) oraz Lexmark (jako Open Channel Manager).

Panie będą odpowiadały za opiekę i sprzedaż w modelu dystrybucyjnym przez największych integratorów IT oraz firmy specjalizujące się w sprzedaży sprzętu informatycznego. W obszarze ich działań znajdzie się też pomyślne wdrażanie w rynek programu partnerskiego STEP i certyfikacje partnerów.

W obliczu wyzwań stojących przed firmą w 2022 roku, wzmocnienie zespołu przyda się Samsungowi bez wątpienia. O nich, ale też o strategii produktowej, o hitach sprzedaży i kryzysie chipowym oraz o tym jak radzi sobie z nim Samsung, opowiadali niedawno w programie “Liderzy Branży” IT Reseller TV Adam Parzonka i Jacek Klee z firmy Samsung:

“To był ciekawy, interesujący rok dla Samsunga” – mówią Adam Parzonka i Jacek Klee w programie IT Reseller TV Liderzy Branży.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

3,272FaniLubię
8,021ObserwującyObserwuj
1,060SubskrybującySubskrybuj

POLECANE

Lenovo rozdało motocykle Ducati Monster! Wyścigowy finał konkursu „Forza Ducati! Forza Lenovo!”

Rozpoczęty wiosną ubiegłego roku konkurs „Forza Ducati!Forza Lenovo!” zakończył się i czas na przekazanie zwycięzcom nagród. A te są imponujące: 15 motocykli Ducati Monster...

NOWE WYDANIE

NAJNOWSZE