Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Wydarzenie dla partnerów firmy KOMSA, poświęcone cyfryzacji edukacji w Polsce – ocenia Dominik Kaczmarek, CEO KOMSA Poland Westcoast Group

Tuż nad brzegiem Jeziora Powidzkiego, w położonym w Powidzkim Parku Krajobrazowym hotelu Moran, firma KOMSA Poland Westcoast Group zorganizowała wydarzenie dla partnerów, poświęcone ważnej tematyce: cyfryzacji edukacji w Polsce.

W ostatnim czasie pojawiło się nieco kontrowersji wokół sposobu realizacji cyfryzacji polskiego sektora edukacyjnego. Po zawieszeniu programu “Laptop dla 4-klasisty” pojawiają się nowe pomysły na jego następcę. Póki co, plany dopiero są w przygotowaniu, a to naturalnie skłania branżę IT do rozważań na temat przyszłości cyfryzacji polskiej edukacji. To właśnie rozwiązania dla tego, wymagającego przecież sektora, były głównym tematem wydarzenia “EduChannel.Chromebook.EnterpriseNetwork”. Komsa zaprosiła do współpracy przy tym spotkaniu firmy Google, Acer, Alcatel-Lucent i Dell Technologies.

 

“W ubiegłym roku wystartowały dwa programy: “Laptop dla ucznia”, w którym zostało wydanych uczniom 400 000 urządzeń oraz “Laptop dla nauczyciela”, w którym zostało wydanych 350 000 voucherów. Na chwilę obecną realizacja tychże znajduje się na poziomie około 220 tysięcy. Także cały czas czekamy na nauczycieli i na ich inwestycje w sprzęt.” – odnosi się do rządowych programów Dominik Kaczmarek, CEO KOMSA Poland Westcoast Group.

 

 

Jednocześnie CEO dystrybutora IT wyjaśnia, że na polskim rynku rozwiązań dla edukacji może znaleźć się miejsce dla pominiętych do tej pory rozwiązań z oprogramowaniem od Google. Chodzi oczywiście o, odnoszące sukcesy na niektórych rynkach edukacyjnych, chromebooki.

 

“Mówimy też o pewnej szansie na to, aby otworzyć nowe dyskusje, co w tym momencie jest robione przez kolegów z Google’a. (…) Czy Google ma szanse? Myślę, że Google na pewno ma szansę i Google na pewno się rozwinie na rynku polskim. (…) Inwestujemy wspólnie z Google em w promocję, w budowanie kompetencji, w budowanie ekspozycji produktów Google’a na rynku polskim. Przede wszystkim mówię tu o notebookach. Na dzisiejszej konferencji są z nami Acer i Dell, którzy aktywnie działają zarówno w rynkach konsumenckich, jak i komercyjnych” – dodaje Dominik Kaczmarek.

 

Spotkanie EduChannel.Chromebook.EnterpriseNetwork firmy KOMSA umożliwiło pochylenie się nad tematem edukacji i jej potrzeb w obszarze IT. Chociaż program wydarzenia zdominowały chromebooki i ChromeOS, to nie były to jedyne poruszane kwestie. Uczestnicy wydawali się jednak dość zgodni co do tego, że polski system edukacyjny, od szkół podstawowych, aż do uczelni wyższych, wymaga inwestycji w cyfryzację.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE