“Wideokonferencje oraz peryferia i akcesoria to filary Logitech” – mówi Kamil Sojka z Logitech w programie IT Reseller TV „Liderzy branży”.
Krzysztof Bogacki
Wideokonferencje zawładnęły światem pracy i rozrywki, a liderem rynku rozwiązań do tego typu łączności jest firma, która większość osób prędzej skojarzy z myszkami, klawiaturami czy słuchawkami niż profesjonalnym sprzętem do zdalnych rozmów między grupami użytkowników. Tymczasem Logitech znakomicie radzi sobie nie tylko na rynku peryferiów, co podkreśla w rozmowie z IT Reseller Kamil Sojka, North East Europe Video Collaboration Lead w Logitech.
„Wideokonferencje oraz peryferia i akcesoria to filary Logitech” – powiedział Kamil Sojka w programie IT Reseller TV „Liderzy branży”. I bez wątpienia ma rację, bowiem oferta firmy skupia się na tych właśnie obszarach, przy czym w obu Logitech jest aktualnym liderem rynku. – „Bardzo dużo ludzi kojarzy Logitecha głównie z akcesoriami. To bardzo ważna dla nas kategoria (…). Wideokonferencje rozwijamy od dłuższego czasu (…). To kategoria ważna dla wszystkich, bo każdego w ostatnim czasie wideokonferencje dotyczą. Logitech cały czas rozwija się w tym obszarze. Nie mam na mysli tylko portfolio produktowego, ale też ludzi. Zespół Logitecha zajmujący się wideokonferencjami wyraźnie zwiększył się w tym roku.”
W rozmowie Kamil Sojka wyjaśnił jaki zamysł stoi za produktami Logitech w obszarze wideokonferencji. Firma nie posiada własnej platformy, ale współpracuje ze wszystkimi największymi ich dostawcami, jak Microsoft, Zoom czy Google. To zapewnia doskonałą elastyczność.
Temat rozmowy to nie tylko produkty, ale też program partnerski w obszarze wideokonferencji – Logitech One. Jest on kierowany do firm z obszaru IT i AV i przynosi wymierne korzyści partnerom. To nie jest zresztą akcja wyłącznie skupiona na cenach, bo obejmuje wspólne planowanie, działania marketingowe, edukację i programy demo.
Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy i subskrybowania kanału IT Reseller TV.