Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Smart Shopping – Polacy nie mają tego we krwi. Najnowsze badanie Smart Shopper Index 2021 ujawniło, że Polacy są… jednym z najmniej oszczędnych narodów na świecie!

Badanie BravoKupony ujawniło, że Polacy są jednymi z najmniej oszczędnych krajów OECD i zostaliśmy sklasyfikowani na ostatnim miejscu w rankingu. Francja, Irlandia i Niemcy prowadzą w rankingu rozsądnych nawyków konsumenckich. W ramach rankingu Smart Shopper Index 2021, BravoKupony przeanalizowało dane z 25 krajów OECD – https://www.bravokupony.pl/smart-shopper-index. Polacy znajdują się na szarym końcu jeśli chodzi o oszczędzanie, rozważne zakupy oraz nawyki konsumenckie:

 

  • Według wyników badania, Polacy nie oszczędzają oraz nie polują na zniżki czy też rabaty konsumenckie. Zamiast tego wydają na prawo i lewo. Badanie ujawniło również, że jedynie 61% Polaków kieruje się zdrowym rozsądkiem przy podejmowaniu decyzji konsumenckich.

 

  • Polska zajmuje przedostatnią pozycję pod względem wyszukiwań online związanych z oszczędnościami – polscy konsumenci wykazują niskie zainteresowanie oszczędzaniem na zakupach (poniżej 7 milionów wyszukiwań miesięcznie) w porównaniu z konsumentami francuskimi i brytyjskimi, których liczba wyszukiwań była czterokrotnie wyższa.

 

  • Polacy w ogóle nie oszczędzają i nie szukają zniżek zakupowych w sektorze Erotyka. Średnie miesięczne wyszukiwania zniżek w Google związanych z seksem oraz seks gadżetami są na poziomie zerowym. Wyniki te są zaskakujące w porównaniu z innymi krajami, takimi jak Niemcy, Francja, Wielka Brytania czy USA, które prowadzą w rankingu. Ewidentnie nie szukamy zniżek i nie polujemy na okazje cenowe, jeśli chodzi o nasze życie erotyczne oraz zakup gadżetów związanych z erotyką!

 

  • Polska zajmuje ostatnie miejsce w ogólnym rankingu Smart Shopper Indeks 2021, ale może pochwalić się niskim wskaźnikiem zadłużenia – tylko 61% Polaków deklaruje, że uważnie rozważa swoje zakupy. Polacy mają jednak niski poziom zadłużenia – tylko 62% rocznych dochodów, w porównaniu z Brytyjczykami, którzy zadłużają 144% swoich dochodów w kredytach, kredytach hipotecznych i kartach kredytowych.

 

  • Spośród 25 krajów OECD, które przebadaliśmy, Francja, Irlandia i Niemcy znajdują się w czołówce świadomych zakupów – zajmują trzy pierwsze pozycje w Indeksie Smart Shopper 2021. Francuzi okazali się najbardziej oszczędni w zakupach, pozostawiając Polskę na samym dole rankingu. Z kolei oszczędności gospodarstw domowych są najwyższe w Niemczech, podczas gdy Holendrów cechuje największe zadłużenie. Południowi Koreańczycy są najbardziej oszczędni, jeśli chodzi o wydatki na żywność, z kolei Norwegowie wiedzą, jak najlepiej wydawać pieniądze!

 

  • Największą popularnością wśród polskich kupujących cieszą się rabaty modowe, lifestylowe oraz kulinarne. Gigant mody online Zalando zajmuje pierwsze miejsce w rankingu najczęściej wyszukiwanych marek pod względem oszczędności oraz zniżek. Z kolei e-commerce AliExpress oraz KFC zajmują odpowiednio 2 i 3 miejsce w pierwszej piątce najczęściej wyszukiwanych marek przez Polaków, oferując atrakcyjne zniżki oraz rabaty.

 

Najlepsze TOP 5 marki konsumenckie i kategorie zakupów związane z oszczędzaniem i zniżkami według wyszukiwań w Google:

 

Najlepsze TOP 5 marki oferujące zniżki/kody rabatowe na podstawie średnich miesięcznych wyszukiwań w Google.

 

Kliknij w link do całościowych wyników badania Smart Shopping Index 2021 i użyj interaktywnej tabeli, tak aby móc porównać wyniki krajów w oparciu o każdy badany wskaźnik. Statystyki oraz pełne dane z badania: https://www.bravokupony.pl/smart-shopper-index

 

 

Placówki oświatowe najczęstszym celem ataków ransomware, prawie połowa instytucji edukacyjnych została w ostatnim roku zaatakowana przez ransomware – wynika z badania Sophos.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE