Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Samsung prezentuje 7 zasad, jakie stosowane są w autoryzowanych centrach serwisowych marki Samsung oraz to w jaki sposób wpływają na satysfakcję i opinie klientów.

Kiedy potrzebujemy wsparcia z naszym telefonem czy tabletem, zazwyczaj udajemy się do autoryzowanego centrum serwisowego. Czy wiemy jednak, co konkretnie oferują oraz czym charakteryzują się tego typu punkty? Podsumowaliśmy zasady, jakie stosowane są w centrach serwisowych Samsung oraz to w jaki sposób wpływają na satysfakcję i opinie klientów. O wysokiej jakości serwisów świadczy także uhonorowanie firmy tytułem „Gwiazdy Jakości Obsługi 2021 roku”.

 

1. Tylko oryginalne części z zachowaniem gwarancji

Jedną z najważniejszych cech autoryzowanych centrów serwisowych jest pewność użytkowania tylko oryginalnych części, które gwarantują wysoką jakość działania produktu oraz fakt, że dana część będzie w pełni kompatybilna z innymi elementami smartfona czy tabletu. Co więcej, w takim serwisie klient otrzymuje raport z naprawy urządzenia, w którym są wyszczególniane wymienione części. Każda z nich ma swój unikalny kod/index. Dzięki temu w dowolnym momencie użytkownik może wrzucić do wyszukiwarki google kod części i pojawi się informacja o wymienionym elemencie oraz jego oryginalności.

 

2. Własne narzędzia diagnostyczne

Kolejną charakterystyczną cechą jest to, że autoryzowane centra serwisowe korzystają z zaawansowanego software’u, napisanego przez producenta, pod każdy model telefonu czy tabletu. Ponadto serwisy z autoryzacją używają specjalistycznych narzędzi, które nie uszkadzają telefonu podczas naprawy. Dodatkową pewność klientowi daje fakt, że każde autoryzowane centrum serwisowe przed oddaniem produktu wypełnia raport, który opisuje wykonane testy, w tym: poprawnego ładowania baterii, obsługi dotykowej ekranu, łączności wi-fi, testy aparatu, mikrofonu czy głośników, a nawet testu szczelności w przypadku urządzeń posiadających certyfikat IP. Raport jest podpisany przez technika, który wykonywał testy, a przed oddaniem telefonu dokonał sterylizacji urządzenia dla bezpieczeństwa klienta.

 

3. Wykwalifikowana obsługa

W przypadku autoryzowanych centrów serwisowych każdy z serwisantów przeszedł cykl szkoleniowy, podczas których sprawdzane były jego umiejętności teoretyczne i praktyczne. Podczas pandemii COVID-19 szkolenia odbywały się w formie online, gdzie oprócz testów znajomości zagadnień technicznych, pracownicy prezentowali swoją wiedzę przed zespołem wsparcia technicznego Samsung oraz w trakcie cyklicznych audytów autoryzowanych punktów serwisowych.

 

4. Bateria w prezencie od serwisu

Autoryzowane serwisy odznaczają się także jasną polityką cenową. Ceny oraz adresy punktów serwisowych dostępne są na stronie producenta w dziale „Wsparcie”. W ramach dodatkowego benefitu część klientów może otrzymać wymianę baterii w prezencie przy wymianie wyświetlacza, aby zyskać jeszcze sprawniejsze urządzenie (dotyczy smartfonów serii S, Note oraz Z i Fold z wyjątkiem Galaxy S6 i S7).

 

5. W duchu eko

W serwisach z autoryzacją, Samsung dba również o środowisko naturalne. Prowadzi projekty, które są zorientowane na monitorowanie zużycia energii i nieustanne poszukiwanie sposobów na jej ograniczenie, zarządzanie utylizacją elektroodpadów czy żywotność eksploatacyjną materiałów.

 

6. Zachowanie gwarancji

W przypadku naprawy w serwisie autoryzowanym Samsung, każda nowa część jest objęta swoją gwarancją, a klient zachowuje ciągłość gwarancji produktu oraz ważności certyfikatu szczelności IP (normy szczelności na wodę i kurz).

 

7. Rekomendacja klientów

Opinia Klientów jest największym wyróżnikiem serwisu. W tym roku centra serwisowe Samsung po raz kolejny zostały nagrodzone tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi . To coroczne wyróżnienie dla firm, które reprezentują najwyższe standardy obsługi, przyznawane na podstawie wyników badania satysfakcji klientów. Klienci docenili wysokie standardy obsługi, takie jak jakość, solidność, przyjazność czy zaufanie.

 

https://itreseller.com.pl/14-nm-10-nm-7-nm-ibm-zawstydza-innych-przedstawiajac-pierwsze-na-swiecie-chipy-2-nm/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE