Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Rynek Tabletów – wyniki sprzedaży w II kwartale 2017 – Liderem Apple, drugi jest Samsung dalej Huawei i Amazon.com i Lenovo.

Jak wynika z opublikowanych danych kwartalnych przez firmę IDC, na całym świecie w II kwartale 2017 roku, sprzedano ilość 37,9 miliona tabletów. Liderem pozostaje firma Apple, na drugim miejscu uplasował się Samsung, następnie miejsca zajęły firmy Huawei, Amazon.com oraz Lenovo.

 

Globalna sprzedaż tabletów w II kwartale 2017, zanotowała spadek o 3,4 % w stosunku do analogicznego okresu rok do roku, (w roku ubiegłym sprzedaż wynosiła wówczas 39,3 mln) Liderem globalnego rynku sprzedaży smartfonów pozostała firma Apple, która zanotowała wzrost sprzedaży z z 10 mln do 11,4 mln sztuk, w stosunku do zeszłego roku to wzrost o 14,7 %. Zwiększając udziały firmy Apple na rynku z 25,4 % do 30,1 %. Drugi w rankingu Samsung zanotował wzrost udziału w runku z 15,4 proc. do 15,8 proc. pomimo minimalnego spadku sprzedaży swoich tabletów o 0,8 % notując sprzedaż w wysokości 6 mln sztuk. Bardzo dobre wyniki zanotowały dwie następne firmy w zestawieniu, trzeci Huawei i czwarty Amazon.com, które zwiększyły sprzedaż swoich tabletów, kolejno o 47,1 % i 51,7 %. Piąta w kolejności Lenovo zamknęła II kwartał z blisko 15 % spadkiem.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE