Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

NFON uruchamia nowy program partnerski w Polsce.

Zapowiadany podczas listopadowego wydarzenia w Wiedniu, nowy program partnerski NFON NGAGE może pomóc niemieckiej firmie na poszerzenie jej działalności w Polsce i regionie CEE. 

NFON uruchamia nowy program partnerski o nazwie NGAGE. Jest on skierowany do aktualnych i nowych partnerów firmy. Jednocześnie niemieckie przedsiębiorstwo zapowiada plany zatrudnienia 50 osób do swojego zespołu w Polsce do końca 2022 roku.

NFON oferuje przedsiębiorstwom rozwiązania do integracji istniejącej infrastruktury firmowej oraz wszystkie funkcje centrali PBX za sprawą swojego podstawowego produktu – telefonii w chmurze Cloudya, pozwalającej na komunikację z dowolnego miejsca i urządzenia. Na wszystkich rynkach firma bazuje w swojej działalności na współpracy z partnerami: obecnie posiada ponad 3 000 partnerów w 15 krajach europejskich, a siedem oddziałów NFON obsługuje ponad 50 000 klientów biznesowych. Ze swoją najnowszą propozycją współpracy firma chce trafić do małych i średnich firm, poszerzając dzięki temu sieć partnerską i zwiększając dostawy swoich rozwiązań do kolejnych europejskich biznesów.

Nowy program NGAGE dla partnerów

Program NGAGE to projekt mający na celu stworzenie silnej i spójnej społeczności partnerskiej, która, dzięki współpracy na identycznych zasadach na każdym z rynków, przyczyni się do wspólnego sukcesu i rozwoju zarówno NFON, jak i jego partnerów. Do programu dołączyć mogą nowi oraz obecnie współpracujący z NFON prowizyjni i hurtowi sprzedawcy usług komunikacyjnych. Kooperacja z firmą przyniesie im liczne benefity, w tym bezpośrednie wsparcie ekspertów, kompleksowe szkolenia, określoną strukturę prowizji zapewniającą stałe dochody, wsparcie posprzedażowe, działanie w zwartej społeczności partnerskiej oraz system korzyści finansowych i nagród.

 

„Rozszerzenie sieci partnerskiej to kolejny krok, po otwarciu biura w Warszawie, który wynika z planów rozwojowych firmy w regionie CEE. Rozwijamy się wraz z naszymi partnerami i nagradzamy ich za zaangażowanie. Dzięki temu, że program działa na takich samych zasadach we wszystkich krajach, w których obecny jest NFON, możliwe jest stworzenie silnej i spójnej społeczności partnerskiej, która potrafi zagwarantować najlepsze możliwe wsparcie klientom, bez względu na branżę czy skalę, w jakiej działają. Bardzo doceniamy zaangażowanie oraz osiągnięcia pracowników i partnerów i staramy się odpowiednio je nagradzać” – komentuje Gernot Hofstetter, Dyrektor Zarządzający NFON GmbH w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej.

 

Wielopoziomowy program partnerski

Z uwagi na zróżnicowaną skalę współpracy z partnerami, program zakłada różne poziomy partnerstwa. Partnerów prowizyjnych określają trzy poziomy współpracy: Srebrny, Złoty i Platynowy, zaś sprzedawców hurtowych dwa: Złoty i Platynowy. Przynależność do danego poziomu regulują wymogi dotyczące zaangażowania, czyli minimalnej liczby zainstalowanych rozszerzeń lub liczby certyfikowanych technicznie pracowników. Prowizje, inne korzyści finansowe, a także wsparcie sprzedaży i pre-sales dotyczą wszystkich partnerów, jednak realizacja określonych celów wpływa na katalog i wysokość korzyści, które mogą oni uzyskać.

Poziomy w programie partnerskim są różne, jednak wszystkim partnerom firma NFON zapewnia wsparcie ekspertów ds. sprzedaży, dostęp do portalu szkoleniowego, doradztwo techniczne, a dzięki jednolitości zasad programu i międzynarodowej skali programu możliwe jest także budowanie zwartej i silnej sieci partnerskiej. Organizowane przez NFON cykliczne wydarzenia, takie jak Partner Day, śniadania biznesowe czy webinarium pomagają w integracji i wymianie doświadczeń. Osiągając kolejne cele dotychczasowi partnerzy zyskują dostęp do atrakcyjnych prowizji, wspólnych inicjatyw marketingowych i nagród finansowych.

 

“Dla nowych partnerów przygotowaliśmy nagrodę o wysokości 5 tys. złotych za pozyskanie co najmniej 40 nowych rozszerzeń w ciągu 12 miesięcy współpracy. Wierzymy, że silne partnerstwo jest podstawą sukcesu, a wspólne działania przyczyniają się do rozwoju nie tylko firmy NFON, ale też naszych partnerów” – dodaje Gernot Hofstetter.

 

Alternatywa dla służbowych telefonów, integracja z CRM i wideokonferncje w jednym rozwiązaniu “Made in Germany”. NFON AG przedstawiło swoje nowe produkty i wskazuje, że Polska jest bardzo istotnym rynkiem.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE