Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Microsoft Azure jest teraz oficjalnym partnerem chmurowym silnika gier Unity

Wprowadzony na rynek w 2005 roku Unity to wieloplatformowy silnik gier popularny wśród twórców gier indie, który obecnie obsługuje 19 różnych platform, w tym iOS, Android i wszystkie najważniejsze konsole obecnej generacji. Został on wykorzystany w takich tytułach jak Genshin Impact, Pokémon Go, Cuphead, Beatsaber i Call of Duty: Mobile.

Co to oznacza? Unity twierdzi, że ruch ten ułatwi użytkownikom budowanie i dystrybucję swoich gier na Windows i Xbox. Ponadto firmy powiedziały, że partnerstwo pomoże deweloperom w tworzeniu środowisk 3D zarówno dla gier, jak i scenariuszy niezwiązanych z grami.

We wpisie na blogu ogłaszającym tę wiadomość, Microsoft Corporate Vice President Game Creator Experiences and Ecosystem Sarah Bond przewidziała, że symulacja w czasie rzeczywistym stanie się “centralnym elementem każdej branży, od e-commerce po energię, produkcję po medycynę i wiele innych”.

“Unity buduje platformowo-agnostyczne, chmurowe rozwiązanie, które spełnia szerokie potrzeby wszystkich deweloperów, od przedsiębiorstw po twórców indywidualnych” – powiedziała Bond. “Dając twórcom łatwy dostęp do narzędzi symulacyjnych RT3D i możliwość tworzenia cyfrowych bliźniąt miejsc i obiektów świata rzeczywistego, Unity oferuje twórcom łatwą ścieżkę do produkcji aktywów RT3D, zarówno dla gier, jak i światów niezwiązanych z grami”.

Silnik gier Unity jest już wykorzystywany w wielu przypadkach użycia niezwiązanych z grami, na przykład Boeing wykorzystał oprogramowanie Unity do wypróbowania inspekcji i testów opartych na rzeczywistości rozszerzonej.

Partnerstwo pojawia się w momencie, gdy Microsoft dostrzega, że gry w chmurze stają się coraz większą częścią jego modelu biznesowego. W swoim ostatnim raporcie finansowym gigant technologiczny powiedział, że Xbox Cloud Gaming został użyty przez ponad 10 milionów osób.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE