Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Prezes globalnego kanału partnerskiego w firmie DELL, Joyce Mullen w jasnym komunikacie do partnerów firmy: “Wspieramy naszych partnerów. Zawsze to robiliśmy i zawsze będziemy to robić!”

To nie jest najłatwiejszy czas dla biznesu. Globalny kryzys, chcemy czy nie, pojawi się w tym roku, a wiele firm już teraz poważnie odczuwa skutki spowolnienia. Dotyczy to, lub dotyczyć będzie, wielu firm z branży technologicznej. Bo przetargi z sektora edukacji, zakupy dodatkowych komputerów do domu itd. kiedyś się skończą, a to oznacza wyzwanie dla całej branży. Do sytuacji odniosła się prezes globalnego kanału partnerskiego w firmie Dell, Joyce Mullen – kierując wiadomość do partnerów firmy i zapewniając o wsparciu ze strony amerykańskiego producenta. 

 

“COVID-19 zmienił sposób, w jaki pracujemy, sposób interakcji i sposób podejścia do zdrowia publicznego. Ale to nie zmieniło naszego oddania wobec w naszych partnerów. Wspieramy naszych partnerów. Zawsze to robiliśmy i zawsze będziemy to robić” – czytamy we wpisie Joyce Mullen – “Właśnie dlatego pracujemy nad sposobami dalszego wspierania naszych partnerów – aby mogli oni nadal wspierać swoich klientów – w tym nieprzewidywalnym czasie.”

 

 

Trzeba przyznać, że za ogólnikami idą też konkretne działania, co, jak wiadomo, nie zawsze i nie wszędzie ma miejsce. Dell proponuje partnerom Gold, Platinum i Titanium szeroki zakres pomocy w czasie epidemii. Obejmuje on m.in. wypłaty środków z salda MDF i BDF (o co partnerzy mogą ubiegać się w dniach od 13 kwietnia do 20 czerwca) i darmowe szkolenie z zakresu wdrażania usług Unity XT, VxRail i DP4400 od teraz do 31 maja 2020.

 

Szefowa kanału partnerskiego firmy Dell, wskazuje też na znaczenie programu Working Capital Solutions (WCS), który może pomóc partnerom firmy przetrwać czas zbliżającej się recesji. WCS oczywiście nie jest niczym nowym, istnieje od wielu lat i działa w 74 krajach. Za pomocą programu WCS Dell oferuje naszym sprzedawcom i dystrybutorom korzystne warunki płatności, a także zwiększoną zdolność kredytową i uproszczone zarządzanie zobowiązaniami partnerów za pośrednictwem narzędzi internetowych.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewnowy-przeciek-ujawnil-jak-beda-wygladaly-nowe-dell-xps-15-xps-17-oraz-nowa-linia-precision-na-2020-rok/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE