Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

IT Reseller TV “Liderzy Branży” – “Będziemy rozwijać swoje kompetencje, żeby być jeszcze lepszym partnerem dla naszych odbiorców” – zgodnie podkreśla zespół Bechtle Direct Polska – Karolina Romańczuk, Bartłomiej Szponar, Łukasz Majda

W ramach cyklu “Liderzy Branży” IT Reseller TV mieliśmy okazję porozmawiać z zespołem Bechtle Direct Polska; Karoliną Romańczuk, Bartłomiejem Szponarem oraz Łukaszem Majdą. 

Zaskakujące realizacje, bogata oferta handlową i skupienie na potrzebach odbiorcy – Bechtle Direct Polska nie bez przyczyny często wymieniane jest jako jeden z czołowych dostawców rozwiązań do firm. Od pewnego czasu firma, której główna siedziba w Polsce zlokalizowana jest we Wrocławiu, posiada nową placówkę w Warszawie. To właśnie tam powstał ten odcinek “Liderów Branży”.

Nowe biuro w Warszawie to oczywiści łatwiejszy dostęp do szerokiego wachlarza firm działających w stolicy; zarówno odbiorców, jak i vendorów.

 

“Był to krok, który należało wykonać. Chociaż nasze korzenie to Wrocław, tam jest polska stolica Bechtle. Pamiętajmy jednak, że jeśli chodzi o stolicę biznesową, to właśnie Warszawa. To tutaj dzieje się core najważniejszego biznesu.” – wyjaśnia Łukasz Majda, szef oddziału warszawskiego Bechtle – “Producenci, vendorzy, dystrybutorzy, ale i nasi klienci, z którymi współpracujemy od lat, również znajdują się w Warszawie. Pamiętajmy, że biznes to budowanie długotrwałych relacji, a e-kontakty nie zawsze są najważniejsze. Dlatego też będąc tutaj, jesteśmy bliżej biznesu”

 

“Będąc w Warszawie jesteśmy bliżej “środowiska” (…) naszych klientów, partnerów, vendorów” – uzupełnia Bartłomiej Szponar, Sales Lead Bechtle Direct Polska – “Zobaczymy jakie będzie kolejne miasto” – sugerując, że to może nie być koniec rozwoju terytorialnego firmy.

 

Rozwój jest zresztą wpisany w koncepcję tego przedsiębiorstwa, co może przybierać też inne, mniej oczywiste formy, o czym przypomina Karolina Romańczuk, Managing Director Bechtle Direct Polska:

 

“Będziemy rozwijać swoje kompetencje, żeby być jeszcze lepszym partnerem dla naszych odbiorców” – powiedziała Karolina Romańczuk, Managing Director Bechtle Direct Polska – “Postęp technologiczny jest ogromny, jest więc nacisk na to by kompetencje zdobywać, poszerzać i mieć pełne portfolio, które oferujemy. To niekończąca się historia, stały proces. Widzimy także swoją rolę jako edukatora w niektórych sektorach w temacie sustainability i wpływu na środowisko, chociażby z tytułu tego, co już wiemy, że dzieje się w Europie Zachodniej”

 

 

Zespół Bechtle jest z całą pewnością potężną siłą firmy, co osobiście mogłem odczuć w trakcie nagrania, ale i przy kolejnych spotkaniach z przedstawicielami tego przedsiębiorstwa. W nagranej przez nas rozmowie przytaczane są interesujące przykłady działania firmy, w tym realizowanie dosyć niestandardowych dostaw. Jak się okazuje, odległość nie zawsze stanowi kłopot.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE