W warszawskim showroomie firmy Samsung 27 września odbyło się wydarzenie z cyklu Samsung Channel Meeting. Spotkanie zakończyło się uroczystą galą wręczenia nagród dla najlepszych partnerów firmy w Polsce.
Wręczenie statuetek poprzedziły panele zorganizowane pod wspólnym hasłem przewodnim “Inspire the business”. Mogliśmy usłyszeć na przykład o licznych, choć nieoczywistych przykładach zastosowań rozwiązań koreańskiego lidera rynku urządzeń mobilnych czy trendzie premiumizacji rynku.
Magdalena Bartoszewicz, Head of Sales B2B w Samsung Electronics Polska, tak podsumowuje tegoroczną edycję spotkania z kanałem partnerskim:
– W tym roku hasłem przewodnim były “inspiracje w biznesie”, dlatego główny akcent w naszych panelach położyliśmy na innowacjach i partnerstwie. Na wydarzeniu pokazywaliśmy trendy rynkowe oraz obecny kształt rynku urządzeń mobilnych w Polsce, widzimy, że rośnie on wartościowo, co oznacza, że Polacy kupują coraz lepszy, bardziej zaawansowany sprzęt, a Samsung jest liderem w rozwiązaniach i produktach premium. – podkreśliła Magdalena Bartoszewicz, Head of Sales B2B w Samsung Electronics Polska.
W śnieżnobiałym showroomie firmy Samsung mogliśmy usłyszeć o licznych, ale nieoczywistych przykładach zastosowań rozwiązań koreańskiego potentata rynku urządzeń mobilnych. W końcu smartfon czy tablet mogą mieć wiele zastosowań, nie tylko te najbardziej oczywiste. Przejmują np. rolę paneli POS czy urządzeń magazynowych.
Finałem spotkania była natomiast gala wręczenia nagród partnerskich. Samsung uhonorował swoich najlepszych partnerów w Polsce, w obszarze technologii mobilnych. Więcej informacji nie tylko o samym wydarzeniu ale i laureatach wieczornej gali znajdziecie poniżej: