Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

GUS podaje, że udział e-handlu w sprzedaży spadł w grudniu o 2,3%

Główny Urząd Statystyczny podał wyniki badań na temat udziału handlu elektronicznego w ogólnej sprzedaży detalicznej w ostatnim miesiącu zeszłego roku.

Ponieważ wyniki mogą nieco szokować – zwłaszcza, że chodzi o grudzień – trzeba dodać, że badania dotyczą cen stałych (a zatem towarów nie z wyprzedaży) oraz firm zatrudniających więcej niż 9 osób.

„W grudniu w porównaniu z listopadem 2023 r. notowano niższą wartość sprzedaży detalicznej przez internet w cenach bieżących (o 11%). Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży ‘ogółem’ zmniejszył się z 11,7% w listopadzie 2023 r. do 9,4% w grudniu br” – czytamy w komunikacie.

„Spośród prezentowanych grup o znacznym udziale sprzedaży przez Internet spadek udziału raportowały przedsiębiorstwa zaklasyfikowane do grup: ‘tekstylia, odzież, obuwie’ (z 24,5% przed miesiącem do 17,3%), ‘prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach’ (odpowiednio z 30,9% do 26,2%), ‘meble, rtv, agd’ (z 20,8% do 17,8%)”.

Jak zmienia się handel w sieci? Ekspert IdoSell przedstawia kilka trendów, które będą dominować w e-commerce w 2024 roku

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE