Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Estoński start-up Klaus przejęty przez Zendesk

Klaus, stworzony w Estonii start-up, który powstał w 2019 roku, aby pomagać agentom obsługi klienta, został przejęty przez globalną platformę Zendesk za nieujawnioną kwotę.

Klaus jako start-up zebrał łącznie 19,3 miliona dolarów od inwestorów, w tym Global Founders Capital, Acton Capital, Icebreaker.vc i Creandum. Po przejęciu Tymeshift to kolejna inwestycja Zendesk w poszerzenie swojego portfolio.

W oświadczeniu Adrian McDermott, dyrektor ds. technologii w Zendesk, powiedział:

„Dzięki Klausowi będącemu częścią naszego portfolio WEM możemy zapewnić firmom najlepszą na rynku zautomatyzowaną kontrolę jakości opartą na sztucznej inteligencji”.

Kair Käsper, współzałożyciel Klaus, dodał:

„Ponieważ sztuczna inteligencja zwiększa szybkość i częstotliwość interakcji z klientami, tylko kontrola jakości oparta na sztucznej inteligencji może pomóc firmom dotrzymać kroku rosnącym oczekiwaniom klientów”.

Klaus początkowo skupiał się na tworzeniu agentów obsługi klienta, ale przekształcił się w bardziej rozwiniętą platformę zapewniania jakości opartą na sztucznej inteligencji. Po zdobyciu klientów, takich jak Automattic, Wistia i Soundcloud, zamknęli finansowanie zalążkowe o wartości 1,9 miliona dolarów pod przewodnictwem Creandum. Następnie w 2022 r. Klaus zamknął rundę kapitałową serii A o wartości 12 mln euro (~11,49 mln dolarów) prowadzoną przez Acton Capital.

KlausNa tym etapie Klaus szkolił algorytmy sztucznej inteligencji do wykonywania zadań. Obejmowały one automatyczne kategoryzowanie komentarzy klientów, sortowanie rozmów według atrybutów, takich jak złożoność oraz przeprowadzanie analizy nastrojów w wielu językach, oceniając w ten sposób „jakość” rozmów klient-agent.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE