Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

AT&T bada wyciek, w wyniku którego dane milionów klientów znalazły się w dark web

AT&T ogłosiło, że bada incydent sprzed dwóch tygodni, który doprowadził do opublikowania danych milionów klientów w tzw. ciemnej sieci, części Internetu, do której można uzyskać dostęp tylko za pomocą specjalnego oprogramowania.

Firma zresetowała kody dostępu 7,6 miliona obecnych użytkowników, którzy zostali dotknięci incydentem i powiedziała, że aktywnie kontaktuje się z tymi klientami. Podobnie jak z 65,4 milionami byłych posiadaczy kont, których dane również zostały naruszone.

“Na dzień dzisiejszy incydent ten nie miał istotnego wpływu na działalność AT&T” – napisała firma w komunikacie prasowym.

Wstępny przegląd AT&T wykazał, że dane, które wyciekły, pochodziły z około 2019 roku lub wcześniej i zawierały dane osobowe, takie jak imiona i nazwiska, adresy domowe, numery telefonów, daty urodzenia i numery ubezpieczenia społecznego. Zestaw danych nie zawiera osobistych informacji finansowych ani historii połączeń.

W lutym klienci AT&T doświadczyli wielogodzinnej awarii sieci komórkowej, która, jak wyjaśniła firma, wynikała z awarii systemu, a nie cyberataku.

Firma nie zidentyfikowała jeszcze źródła wycieku.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE