Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

AB rozwija swoją platformę e-commerce ABOnline.pl, wrocławski dystrybutor podkreśla, że bezpieczeństwo oferowanych usług jest dla spółki jednym z priorytetów. 

Zakupy na ABOnline.pl jeszcze bezpieczniejsze. Największy dystrybutor technologii w Polsce udostępnił swoim partnerom możliwość dwuetapowego logowania do swojej platformy e-commerce. AB podkreśla, że bezpieczeństwo oferowanych usług jest dla spółki jednym z priorytetów. 

 

Nowa funkcja daje klientom AB dodatkową możliwość zabezpieczenia dostępu do swojego panelu klienta. Autentykacja dwuetapowa, bo tak nazywa się ta funkcja w platformie ABOnline.pl polega na podawaniu każdorazowo przy logowaniu, specjalnie wygenerowanego kodu zabezpieczającego, który jest ważny 30 sekund. Kody są tworzone przez dedykowane do tych rozwiązań i zyskujące na popularności aplikacje Microsoft Authenticator lub Google Authenticator. Aplikacje trzeba wcześniej pobrać na swoje smartfony i założyć w nich konta. Cały proces dodawania nowego zabezpieczenia zajmie użytkownikom platformy kilka minut. Dystrybutor przygotował instrukcję, która krok po kroku pomaga użytkownikom włączyć nową funkcję.

“Bezpieczeństwo użytkowników naszej platformy e-commerce to jeden z priorytetów. W AB S.A. nie tylko dostarczamy najnowsze technologie, ale również sami korzystamy ze sprawdzonych i skutecznych rozwiązań. Wiemy, jak ważne w prowadzeniu biznesu jest poczucie bezpieczeństwa, dlatego, rozwijając platformę ABOnline.pl daliśmy naszym użytkownikom kolejną możliwość wyboru i wprowadziliśmy dodatkową funkcję zabezpieczenia konta. Jestem przekonana, że spotka się z dużym zainteresowaniem wśród naszych partnerów.” – wyjaśnia Patrycja Gawarecka, dyrektor sprzedaży i marketingu w AB S.A.

Platforma ABOnline.pl to jedna z pierwszych w Polsce platform e-commerce dla klientów B2B. Firma AB już zapowiada, że pracuje nad kolejnymi nowymi funkcjami dla jej użytkowników. Ich premiera zaplanowana jest jeszcze w tym roku.

 

 

IT Reseller #340IT RESELLER nr. 340/2021 “Nigdy nie konkurujemy z własnymi partnerami” podkreślają Adam Parzonka, Head of Sales Displays oraz Jacek Klee Senior Sales Manager / Head of LCD/M z Samsung Electronics Polska.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE