Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Meta ma przygotowywać opcję użytkowania Instagrama i Facebooka bez reklam za 14 USD miesięcznie w UE 

Meta Platforms bada plan, który mógłby zmusić użytkowników w Unii Europejskiej do wypłacenia nawet 14 dolarów za dostęp do wersji Instagrama lub Facebooka bez reklam lub wyrażenie zgody na spersonalizowane reklamy w wersjach bezpłatnych – jak donosi Wall Street Journal”.

Na początku tego roku firma zajmująca się mediami społecznościowymi została ukarana grzywną w wysokości 390 milionów euro przez irlandzkiego komisarza ds. ochrony danych i stwierdziła, że nie może wykorzystywać tak zwanej podstawy prawnej „umowy” do wysyłania użytkownikom reklam na podstawie ich aktywności w Internecie.

Meta w odpowiedzi oświadczyła, że zamierza poprosić użytkowników w UE o zgodę, zanim umożliwi firmom kierowanie do nich reklam, aby spełnić szereg zmieniających się wymogów regulacyjnych w regionie europejskim.

Meta będzie pobierać opłatę w wysokości około 10 euro (10,46 dolara) miesięcznie za konto na Facebooku lub Instagramie na komputerze stacjonarnym i około 6 euro za każde dodatkowe połączone konto – wynika z doniesień WSJ, które powołują się na osoby zaznajomione z propozycją. Periodyk utrzymuje ponadto, że na urządzeniach mobilnych cena pojedynczego konta wzrosłaby do około 13 euro, ponieważ Meta uwzględniałaby prowizje pobierane przez sklepy z aplikacjami Apple i Google.

Rzecznik Meta powiedział dziennikowi Journal, że firma wierzy w „bezpłatne usługi wspierane przez spersonalizowane reklamy”, ale bada „opcje zapewniające zgodność ze zmieniającymi się wymogami regulacyjnymi”.

Europejski lider branży suplementacji żywieniowej i kosmetycznej wybiera rozwiązanie IFS, za wdrożenie i wsparcie rozwiązania odpowiedzialny jest InfoConsulting

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE