Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

“Klientowi trzeba pokazać drogę, w jaki sposób może wykorzystać AI” – powiedział Maciej Kalisiak z HPE podczas Akademii Integracji AB

AB S.A. po raz 19 zaprosiło partnerów, vendorów i integratorów systemów na wydarzenie z cyklu Akademia Integracji AB. Jednym z producentów obecnych na tegorocznej edycji Akademii Integracji, było Hewlett Packard Enterprise. 

Chociaż przestrzeń, w której wrocławski dystrybutor zorganizował wydarzenie była zdecydowanie historyczna (XIX-wieczna cukrownia w Żninie) to tematyka wydarzenia wybiegała w przyszłość. Motywem przewodnim wydarzenia był bowiem temat sztucznej inteligencji.

Jak na lidera przystało, AB dba o relacje z partnerami, nie tylko przy okazji codziennych działań, ale także przy wyjątkowych okazjach. Wydarzenie odwiedziło ponad 300 partnerów, vendorów i integratorów. Istotnym punktem Akademii Integracji były dwie debaty: o sztucznej inteligencji oraz o postępie rozwoju technologicznego. Jednym z uczestników debaty był Maciej Kalisiak, Compute and Data Services Sales Manager w Hewlett Packard Enterprise.

 

 

“Jesteśmy zgodni co do tego, że klientowi należy doradzić, pokazać drogę co do tego, w jaki sposób wykorzystać tę narzędzia. Przykładowo, sztuczna inteligencja pozwala na wyciąganie wniosków z danych. Żeby to zrobić, należy mieć odpowiednie narzędzia i wiedzieć, co chcemy osiągnąć ” – wyjaśnił wnioski płynące z debaty Maciej Kalisiak, Compute and Data Services Sales Manager w HPE – “W Hewlett Packard Enterprise tego typu rzeczy robimy”

 

Podobnie jak w latach ubiegłych, podczas wydarzenia pojawiły się także strefy przygotowane przez vendorów, gdzie może było dowiedzieć się wiele o nowościach produktowych. Jak zawsze, była to także okazja do nawiązania kontaktów, prowadzenia rozmów i zacieśnianie relacji biznesowych.

 

O charakterze wydarzenia, 19 edycji Akademii Integracji AB, opowiadała przed kamerami IT Reseller TV Patrycja Gawarecja z AB S.A.

Akademia Integracji AB – “To unikalna możliwość wymiany doświadczeń” – powiedziała o wydarzeniu Patrycja Gawarecka, Sales & Marketing Director w AB S.A.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE