Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

GM Cruise skupi się na cięciach kosztów, przerzucając siły na robotaxis

Jak powiedział w poniedziałek jeden z dyrektorów najwyższego szczebla, jednostka robotaxi Cruise firmy General Motors Co skoncentruje się w tym roku na cięciu kosztów, ponieważ rosnące straty w firmach zajmujących się pojazdami autonomicznymi wzbudziły obawy inwestorów i zmusiły niektórych do zamknięcia sklepów.

 

W pełni autonomiczne pojazdy nie pojawiły się tak szybko, jak pierwotnie oczekiwano, głównie ze względu na uciążliwe przepisy, badania bezpieczeństwa i problemy z technologią. Zeszłej jesieni Ford Motor Co i Volkswagen AG ogłosili, że zamkną swój projekt pojazdu samojezdnego Argo AI i skupią się na technologii wspomagania kierowcy, która zapewnia szybsze zwroty.

 

„Będziemy nadal przyglądać się sprzętowi, oprogramowaniu – zarówno pod względem kosztów komponentów, jak i ilości komponentów znajdujących się w pojeździe – i nadal będziemy obniżać koszty w miarę postępów” – powiedział Gil West, dyrektor operacyjny Cruise na konferencji technologicznej, którego przytacza Reuters.

 

Rywal Cruise’a i jednostka Alphabet Inc zajmująca się samojezdną technologią, Waymo, zwolniła w tym roku ponad 8% swojej siły roboczej.

 

Cruise, który oferuje ograniczone usługi w San Francisco z niewielką flotą Chevroleta Bolta wyposażonego w technologię bez kierowcy, przejechał nieco ponad milion mil bez kierowcy, powiedział West. Firma opracowuje również od podstaw w pełni autonomiczny pojazd bez kierownicy o nazwie Origin i z drzwiami przypominającymi tymi od metra do wspólnych przejazdów i dostaw.

 

West powiedział, że Origin jest na końcowym etapie certyfikacji i jest gotowy do produkcji na pełną skalę, nazywając to „wielkim odblokowaniem” dla firmy w tym roku. Oczekuje się, że większość barier wejścia, w tym wyzwania technologiczne i zezwolenia regulacyjne, zostanie przełamana w 2023 r., co pomoże firmie w szybkim rozwoju, powiedział West.

 

W Cruise, General Motors zainwestował w zeszłym roku prawie 2 miliardy dolarów. West nie podał szczegółów szacunkowych wydatków w tym roku.

 

„Wszystko to oznacza więcej przejazdów, więcej dostaw… a potem zaczniemy zwiększać nasze koło zamachowe przychodów” – powiedział West. – To dla nas naprawdę kluczowy rok, który naprawdę zmieni nie tylko Cruise, ale całe postrzeganie pojazdów autonomicznych”.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE