Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Facebook obiecuje więcej szczegółów na temat, dlaczego niektóre reklamy pokazują się na twoim profilu

Meta obiecuje zapewnić użytkownikom głębszy wgląd w to, jak ich aktywność na Facebooku i poza nim wpływa na reklamy, które serwuje im na swoich kanałach.

Zasadniczo, narzędzie Facebooka “Dlaczego widzę tę reklamę?” da Ci wyjaśnienie bardziej szczegółowe niż odpowiednik “reklamodawca chciał dotrzeć do dorosłych w USA”, według Pedro Pavón, Global Director of Ads and Monetization Privacy.

Po wprowadzeniu tej funkcji, jeśli klikniesz w menu w opcję “Dlaczego widzę tę reklamę?”. Zobaczysz dwie nowe opcje: “Wybory reklamodawcy” i “Twoja aktywność”.

Stąd od razu będziesz wiedział, czy reklama, którą widzisz to jest sugestia Facebooka, czy jest wygenerowana na podstawie twojej aktywności w sieci np. niedawno oglądałeś wędki w sklepie wędkarskim, a teraz co chwila widzisz reklamy wszystkiego, co jest związane z tym hobby.

Meta twierdzi, że te nowe funkcje Facebooka (później zostaną dodane do Instagrama), a także większa widoczność narzędzi “Ads Preferences”, które pozwala kontrolować i edytować tematy reklam, powinny sprawić, że reklamy będą mniej toksyczne i lepiej dostosowane do konsumentów.

Przy czym, już teraz można ustawić Facebooka, aby zatrzymać śledzenie aktywności użytkownika poza aplikacją Facebooka przez wyłączenie opcji “Off-Facebook Activity”. Mozilla Firefox i Safari firmy Apple również domyślnie blokują to śledzenie w sieci, a funkcja “App Tracking Transparency” firmy Apple w systemach iOS i iPadOS wymaga, aby Meta i inne aplikacje uzyskały zgodę użytkownika przed podglądaniem korzystania z innych aplikacji.

Podsumowując swoją wypowiedź Pedro Pavón powiedział: “Bycie przejrzystym w kwestii tego, jak używamy uczenia maszynowego, jest kluczowe, ponieważ zapewnia, że ludzie są świadomi, że ta technologia jest częścią naszego systemu reklam i że znają rodzaje informacji, z których korzysta”

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE