Satya Nadella, chief executive officer, at Microsoft Inspire
Podczas dzisiejszej konferencji Microsoft Inspire firma Microsoft,potwierdziła że prawdziwą misją firmy Microsoft jest umożliwienie każdej osobie i każdej organizacji na świecie realizację pełni ich potencjału, w czym każdego dnia pomagają partnerzy firmy, realizując to zadanie z naszymi klientami. Partnerzy firmy Microsoft zatrudniają obecnie ponad 17 milionów osób na całym świecie, a firma analityczna IDC szacuje, że w 2017 roku firma Microsoft, wraz z całym ekosystemem partnerskim, wygeneruje prawie trylion dolarów przychodów.
Wspólnymi siłami firma Microsoft wraz z jej partnerami pomaga przedsiębiorstwom z każdej branży rozwijać się szybciej i efektywniej, niż kiedykolwiek wcześniej. Umożliwiają to innowacje biznesowe, wśród których na czoło wybijają się technologie chmurowe (cloud computing), takie jak Internet Rzeczy, Sztuczna Inteligencja, Big Data oraz takie możliwości jak integracja z LinkedIn Sales Navigator w Dynamics 365 czy rozszerzony program Mixed Reality Partner, ogłoszony dzisiaj. W ramach Microsoft Inspire zasiada kierownictwo takich firm i organizacji jak KPMG, Schneider Electric, Sephora, Adobe, Track’em a także wiele innych, co dowodzi powagi, z jaką prowadzona jest obecnie cyfrowa transformacja w wielu branżach. Na przykład firma KPMG ogłosiła, że wspólnie z firmą Microsoft pracuje nad stworzeniem centrum rozwiązań cyfrowych KPMG, zaś spółką KPMG “Clara” na Azure będzie pierwszą firmą zajmującą się profesjonalnymi usługami „Wielkiej Czwórki”, która umożliwi udostępnianie platformy audytu w chmurze publicznej.
Satya Nadella, chief executive officer, at Microsoft Inspire
Od ponad 40 lat Microsoft jest firmą, która opiera swoje działania na relacjach z partnerami, co odzwierciedla fakt, że ponad 95 proc. przychodów firmy generowanych jest poprzez solidny i stale rozwijający się ekosystem partnerski. Dziś firma Microsoft ma ponad 64 tysiące partnerów w chmurze – to więcej niż AWS, Google czy Salesforce. Partnerzy wybierają firmę Microsoft nie tylko z uwagi na fakt, że jest ona dostawca technologii, lecz także ich prawdziwym partnerem biznesowym. W ubiegłym roku 30 proc. partnerów przyłączyło się do sieci partnerskiej firmy Microsoft, a co miesiąc firma Microsoft dodaje ponad 6 000 partnerów. Razem firma Microsoft i jej partnerzy mogą osiągać więcej.
Aby pomóc nowym partnerom w dążeniu do innowacji, szybszego wejścia na rynek i dotarcia do odpowiednich klientów we właściwym czasie, Microsoft przekształcił sposób, w jaki firmy mogą angażować się w swoją społeczność partnerską, włączając partnera w obręb jednej organizacji. Firma Microsoft ustrukturyzowała również role pełnione partnerów do trzech podstawowych funkcji: Build-to, Go-To-Market i Sell-on. Pozwoli to uprościć i zoptymalizować zaangażowanie, zwiększyć współpracę i promować kulturę pracy stawiającą na partnerów.
W tym roku Microsoft Inspire zgromadzi ponad 17 tys. osób na najważniejszym wydarzeniu partnerskim organizowanym przez firmę. W jego trakcie dochodzi do ponad 145 tys. spotkań, zaś wystawcy odnotowują średnio 30 proc. wzrost ze sprzedaży rocznej. Choćby z tych powodów warto śledzić streamingi na żywo i przekonać się, co jest dzisiaj „na językach” biznesowego świata. W świecie, w którym cyfrowa transformacja jest nieunikniona, możliwości partnerów firmy Microsoft są nieograniczone.