Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Meta rozpoczyna wdrażanie generatywnych narzędzi AI dla wszystkich reklamodawców

Gigant mediów społecznościowych Meta Platforms poinformował w środę, że rozpoczął wdrażanie narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji (AI), które mogą tworzyć treści takie jak obrazy tła i odmiany tekstu pisanego dla wszystkich reklamodawców. 

W zeszłym tygodniu firma poinformowała, że firmy wkrótce będą mogły wykorzystywać sztuczną inteligencję do przesyłania wiadomości biznesowych w komunikatorach Messenger i WhatsApp, aby nawiązywać kontakt z klientami.

Jak podsumowuje Reuters, portfolio produktów AI firmy Meta obejmuje model językowy Llama 2 oraz chatbot AI o nazwie Meta AI, który może generować odpowiedzi tekstowe i fotorealistyczne obrazy. Firma rozpoczęła testowanie tych narzędzi w maju, udostępniając je wybranej grupie reklamodawców na „placu testowym”. Narzędzia będą dostępne w Menedżerze reklam Meta, a ich wdrożenie zakończy się w przyszłym roku.

Wdrożenie, o którym mowa, jest pierwszą próbą właściciela Facebooka i Instagrama włączenia generatywnej technologii AI do swoich produktów w celu wydobywania ogromnych zasobów danych z przeszłości. Ten proces ma służyć z kolei generowaniu nowych treści, takie jak proza, grafika i kod oprogramowania.

Google planuje połączyć generatywnego chatbota AI z wirtualnym asystentem 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE