Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Uber przekaże kierowcom miliony masek. Celem jest oczywiście zabezpieczenie przed zarażeniem koronawirusem tak kierowców, jak i pasażerów. Mimo to firma może zmierzyć się z poważnymi spadkami zainteresowania, w miarę jak coraz bardziej zamykamy się w domach.

W Polsce od 16 kwietnia maseczki to obowiązek – wszędzie w przestrzeni publicznej. Nie wszędzie jednak przepisy dotyczące koronawirusa są tak restrykcyjne, a globalna firma taka jak Uber, musi wymuszać pewne rozwiązania na swoich kierowcach. Uber podał w czwartek, że planuje wysłać miliony masek na twarz do swoich aktywnych kierowców i osób dostarczających żywność na całym świecie, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa.

Wiceprezes firmy ds. bezpieczeństwem i ubezpieczeń, Gus Fuldner, w poście na blogu firmowym powiedział również, że Uber planuje wysłać prawie pół miliona masek na twarz do amerykańskich kierowców w miastach najbardziej dotkniętych epidemią koronawirusa. Początkowe zamówienie masek na twarz zostało złożone u chińskiej firmy, która zazwyczaj produkuje elektronikę, ale aktualnie zajmuje się produkcją bardziej potrzebnych rzeczy – m.in. masek.

Uber podał, że wysłał pierwszą partię masek kierowcom w Nowym Jorku, mieście, które boryka się z największą liczbą infekcji COVID-19 w USA. Do tego największe miasto w Stanach Zjednoczonych jest silnie zatłoczone, a korzystający zwykle z świetnie działającego transportu publicznego Nowojorczycy w obliczu epidemii szukają alternatyw – często właśnie w postaci Ubera. Mimo wszystko jednak zainteresowanie usługami Ubera i jego konkurencji spadło.

„Zamówiliśmy dziesiątki milionów dodatkowych masek i spodziewamy się, że pojawią się one w innych miastach i regionach na całym świecie w nadchodzących tygodniach” – podaje Uber na blogu, dodając, że dostawy były ograniczone, a potrzeby opieki zdrowotnej były priorytetem.

Chociaż akcja Ubera ma docelowo trafić także poza USA, należy założyć, że może się tak stać w niemal szczątkowej formie – dla firmy rynek amerykański ma kluczowe znaczenie, a to właśnie Stany Zjednoczone najgorzej radzą sobie z epidemią.

https://itreseller.com.pl/itrnewjak-wyglada-sytuacja-specjalistow-i-menedzerow-podczas-pandemii-covid-19-w-sektorze-produkcyjnym-sprawdz-wyniki-najnowszego-badania-puls-rynku-pracy-specjalistow-i-menedzerow-przep/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE