Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Niemiecki urząd antymonopolowy rozszerza badanie Amazona na podstawie nowych przepisów

Niemiecki urząd antymonopolowy zapowiedział w poniedziałek, że rozszerzył dwa postępowania dotyczące amerykańskiego giganta e-commerce Amazon.com, wykorzystując nowe przepisy pozwalające na zakazanie wszelkich antykonkurencyjnych zachowań na wcześniejszym etapie.

“W obu postępowaniach badamy, czy i jak Amazon utrudnia możliwości biznesowe sprzedawców, którzy działają na rynku Amazon i konkurują z jego własną działalnością detaliczną” – powiedział w oświadczeniu prezes Federalnego Urzędu Antymonopolowego Andreas Mundt.

Zmiany w niemieckim prawie antymonopolowym dla korporacji cyfrowych, które weszły w życie w zeszłym roku, dają urzędowi ochrony konkurencji więcej uprawnień w identyfikowaniu i zakazywaniu dominującej pozycji niektórych firm.

Według urzędu antymonopolowego Amazon obsługuje najważniejszy rynek w handlu elektronicznym, co daje mu kluczową pozycję w tym obszarze, która pozwala mu ustalać zasady konkurencji na swojej platformie.

“Nasze nowe kompetencje, które mają właśnie na celu ograniczenie takiej władzy ustalania zasad, pozwalają nam skuteczniej interweniować przeciwko antykonkurencyjnym praktykom Amazona” – powiedział Mundt.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE