Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

“Liderzy Branży” IT Reseller TV: “Chcemy realizować projekty, które są nastawione na uzyskanie korzyści biznesowych po stronie klienta” – przyznaje Dariusz Kwieciński, Fujitsu

W najnowszym odcinku programu “Liderzy Branży” IT Reseller TV rozmawiamy z Dariuszem Kwiecińskim, Head of SEE, EPB w Fujitsu.  Po bardzo dobrze ocenianym, tegorocznym Fujitsu Partner Day, idziemy za ciosem i przyglądamy się działalności japońskiej firmy na rynkach regionu. Perspektywę rozwoju tego biznesu, kluczowe trendy i czołowe wyzwania wyjaśnia dla czytelników IT Resellera szef Fujitsu na region SEE.

Jak wynika z rozmowy, Fujitsu koncentruje się na oferowaniu pełnych rozwiązań, które mogą szybko odpowiadać na potrzeby klientów, przy jednoczesnym uproszczeniu procesu dostępu do technologii. To podejście ma na celu skrócenie czasu od momentu zgłoszenia potrzeby przez klienta do momentu jej realizacji, co jest kluczowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku technologicznym. Dobrze tłumaczy to wypowiedź Dariusza Kwiecińskiego:

“Chcemy stawiać na rozwiązania, które są w jakimś sensie pełne. Ja to nawet nazywam ‘solution in the box’. Posłużę się przykładem. Nasz offering w zakresie private GPT jest to rozwiązanie on-premise, które jest na tyle zamkniętym rozwiązaniem, że możemy bardzo szybko umożliwić klientowi testy, a potem umożliwić szybki zakup. Mamy określone funkcjonalności, obszar działania, co wprowadza jasność co do zakresu, ceny i szybkiego dostępu do oferty (…) Tematyka sztucznej inteligencji, czy jej elementu jakim jest private chat czy private GPT, to jest też temat rzeka. Staramy się zachować ten time to market, tak żebyśmy dali kanałowi partnerskiemu szansę do szybkiej reakcji z klientem końcowym, to chcemy po prostu ten time to market skrócić najbardziej jak to możliwe. I wydaje się, że odpowiedzią jest zapakowanie funkcjonalności, zapakowanie rozwiązań które zawiera w sobie kilka elementów technologicznych. Czasami jest to kombinacja naszych technologii i technologii innych partnerów technologicznych, czasami dużych firm, czasami mniejszych. To jest jakaś recepta, która mamy nadzieję, skusi też partnerów do tego, żeby do nas przyjść. Nie jest wymagane posiadanie tak wielu kompetencji, bo złożoność technologiczna obecnie czy i tempo rozwoju technologii jest tak wysokie, że nie ma firmy, która jest w stanie w tej chwili naprawdę w stu procentach odpowiedzieć, że rozumie świat technologiczny, (…) i jest w stanie wybrać na pewno najlepsze rozwiązanie” – powiedział Dariusz Kwieciński, Fujitsu.

 

 

Rozmowa dotyka także kwestii bezpieczeństwa danych, która to kwestia jest istotnym elementem strategii Fujitsu, zwłaszcza w kontekście korzystania z zaawansowanych technologii AI. Dariusz Kwieciński zaznacza, że Fujitsu nie zamierza wycofywać się z wiodącej roli w transformacji cyfrowej, a wręcz przeciwnie – firma planuje kontynuować rozwój w tym kierunku, integrując nowe technologie z myślą o długoterminowym sukcesie swoich klientów i partnerów.

Fujitsu Partner Day 2024: “Pojawiają się nowe elementy, nowy biznes, nowe obszary, nowe szanse sprzedażowe, które można zaadresować” – podkreślił Dariusz Kwieciński, Head of SEE, European Platform Business w Fujitsu

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE