Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

LG Uplus wprowadza na rynek sztuczną inteligencję ixi-GEN, specyficzną dla telekomunikacji

LG Uplus, jeden z trzech największych dostawców usług telekomunikacyjnych w Korei Południowej, wprowadził we wtorek samodzielnie opracowany model generatywnej sztucznej inteligencji ixi-GEN. 

Ixi-Gen to mały model językowy, który nauczył się danych komunikacyjnych i platformowych LG Uplus w oparciu o Exaone z LG AI Research Institute – multimodalny model sztucznej inteligencji umożliwiający dwujęzyczne przetwarzanie języka oraz dwukierunkowe generowanie języka i obrazów, opracowany w 2021 roku. Można go używać szybko i oszczędnie, a także łagodzi obawy związane z wyciekiem danych poprzez wdrożenie bezpośrednio lokalnie. Ponadto może filtrować wrażliwe i szkodliwe reakcje poprzez niezawodne szkolenia dotyczące danych specyficznych dla branży.

Model jest również wolny od zagadnień związanych z prawami własności intelektualnej, ponieważ został opracowany w oparciu o Exaone, który został wyszkolony na danych pozbawionych kwestii praw autorskich i szkodliwych informacji. Ponieważ jest to model sztucznej inteligencji specyficzny dla telekomunikacji, umożliwia naturalne rozmowy i zaawansowane przewidywania.

Jednocześnie ixi-GEN znacznie skraca czas dostrajania, umożliwiając szybkie zastosowanie w usługach telekomunikacyjnych, wyjaśnili urzędnicy LG Uplus. LG Uplus poinformowało, że w tym roku zastosuje ixi-GEN w ośmiu usługach i platformach. Planuje wprowadzić innowacje w zakresie doświadczeń cyfrowych, stosując model sztucznej inteligencji do sieciowych agentów biznesowych, agentów na czacie i doradców w sklepach mobilnych.

Firma wprowadziła także platformę rozwojową AI o nazwie „ixi Solution”, która pozwala pracownikom na łatwe wykorzystanie AI. Platforma ta umożliwia profesjonalnym programistom szybkie tworzenie nowych usług AI, a osobom niebędącym ekspertami testowanie i stosowanie usług AI przy minimalnym wysiłku. LG Uplus planuje dalsze zwiększanie wydajności, bezpieczeństwa i niezawodności w procesie obsługi ixi-Gen i ixi Solution z różnymi usługami. W tym celu będzie rozwijać strategię multi-LLM, która zakłada aktywną współpracę z globalnymi firmami Big Tech i firmami technologicznymi.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE