Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

[Wideo] “Organizacja przyszłości – Na ile biura muszą się zmienić aby współgrać z pracą ludzi z domu” – powiedział Michał Ptak, po debacie podczas Samsung Business Summit 2022.

Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 to kolejne, świetnie zorganizowane wydarzenie koreańskiej firmy w Polsce. Skorzystaliśmy z tej okazji by porozmawiać z czołowymi postaciami firmy w Polsce. Jedną z osób, z którymi udało nam się porozmawiać podczas wydarzenia był Michał Ptak, Head of Marketing dla regionu Central Eastern Europe w Samsung Electronics. 

Samsung po raz kolejny podkreślił, że stawia na partnerów, co widać było doskonale po skali i jakości przygotowania wydarzenia, licznych komunikatach płynących do partnerów ze strony globalnego vendora. Koreański gigant sprzedaje w naszym kraju wyłącznie poprzez partnerów, co sprawia, że kanał partnerski jest dla Samsunga kluczowy. Z perspektywy organizatora takiego wydarzenia najważniejsza jest frekwencja – w końcu to dla uczestników poświęca się całą, włożoną w event pracę.

 

“Chociaż Samsung Business Summit i Channel Meeting to wydarzenia z historią, nigdy nie narzekaliśmy na frekwencję, to, jako organizator, zawsze zastanawiam się, czy wszystkie krzesła będą zajęte, czy wszyscy przyjdą, czy nie uznają, że formuła jest ograna.” – powiedział Michał Ptak, Head of Marketing dla regionu Central Eastern Europe w Samsung Electronics. Obawy szefa marketingu o frekwencje były jednak niepotrzebne, bo dwudniowe spotkanie cieszyło się potężnym zainteresowaniem – “Dziękuję klientom, dziękuję partnerom. Cieszę się, że przyszli po wiedzę, że my mogliśmy usłyszeć w kuluarach o problemach, z którymi się zmagają. Cieszę się, że mogli się z nami bawić, bo Channel Meeting to dawka dobrej, wieczornej zabawy”

 

 

Warto przypomnieć, że tegoroczny Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 był wydarzeniem realizowanym w formule dwudniowej. Oznacza to dwa razy więcej wystąpień i przekazywanych na nich wiedzy, ale dla nas to dodatkowy czas na rozmowy z czołowymi osobami tak w Samsungu, jak i wśród parterów tej firmy. Dlatego w najbliższych dniach będziemy umieszczali kolejne nagrania z Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022.

 

Pierwsze wideo z wydarzenia Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 z komentarzem Adama Parzonki, Head of Sales Displays w Samsung Electronics Polska.  dostepne w poniższym wpisie:

[Wideo] “Wiemy już, że ten rok będzie bardzo owocny, zarówno dla naszych partnerów, jak i dla firmy Samsung, szczególnie dywizji Display”- powiedział Adam Parzonka podczas Samsung Channel Meeting 2022.

 

Więcej informacji o samym wydarzeniu Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 i laureatach w poniższym wpisie:

Samsung Channel Meeting 2022 za nami! Firma Samsung Electronics Polska nagrodziła swoich najlepszych partnerów biznesowych.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

Exit mobile version