Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Samsung potwierdza, że poprawka firmware’u dla nośnika 990 Pro SSD pojawi się już wkrótce

Trwający dramat dotyczący dysków SSD firmy Samsung może wkrótce doczekać się pozytywnego rozwiązania, jak wynika z ostatnich komentarzy firmy Samsung.

“Samsung stoi za jakością swoich dysków SSD, w tym nowego dysku NVMe M.2 SSD 990 PRO” – napisał Samsung w oświadczeniu dla Computer Base. “Jesteśmy świadomi doniesień o tym problemie i obecnie badamy sprawę, ponieważ konfiguracje użytkowników są różne”.

Dodatkowy wgląd w sprawę zaoferował za to moderator oficjalnego forum dyskusyjnego Samsung Community. DavidB stwierdził, że rozmawiał z technikami SSD firmy i że “Samsung obecnie przegląda zapytania klientów dotyczące anomalii związanych z SMART Percentage Used (na Samsung Magician) i/lub Health Status (na Crystal Disk Info) Samsung SSD 990 PRO.” Krytycznie DavidB przyznał, że technicy byli w stanie zreplikować zmniejszone roszczenia dotyczące zdrowia SSD od klientów “w określonych warunkach użytkowania”.

Dobra wiadomość jest taka, że poprawka jest w drodze, z moderatorem wskazującym, że Samsung prawdopodobnie wyda aktualizację firmware jeszcze w tym miesiącu.

Klienci skarżyli się na poważne spadki zdrowia SSD na nośnikach 990 Pro wkrótce po oddaniu ich do użytku. Na przykład Neil Schofield zgłosił, że jego dysk 990 Pro był w 64 procentach zdrowy po zapisaniu zaledwie 2 TB danych. Inny użytkownik twierdził, że stracił 12 procent zdrowia dysku 980 Pro w ciągu jednego miesiąca.

Redaktor Neowin Robbie Khan był świadkiem, jak jego osobisty dysk 980 Pro o pojemności 2 TB spadł do poziomu 94 procent zdrowia w ciągu kilku dni od instalacji. Khan złożył RMA w firmie Samsung, aby naprawić/wymienić 990 Pro w ramach gwarancji, ale otrzymał ciekawą odpowiedź po otrzymaniu dysku SSD. Powiedziano mu, że w 990 Pro “nie znaleziono żadnego defektu” i że zostanie on mu zwrócony (po świeżym formacie i przywróceniu ustawień fabrycznych). Samsung nie wspomniał o stwierdzonym stanie zdrowia dysku SSD.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE