Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Phil Spencer przyznaje, że produkcja gier na konsolę Microsoftu w 2022 roku była zbyt skromna

Microsoft Gaming CEO Phil Spencer znany jest z tego, że mówi szczerze. Nie dziwi więc fakt, że w wywiadzie dla IGN przyznał, że produkcja gier Microsoftu w 2022 roku była zbyt niska, niż on lub firma by chcieli. Uważa on również, że jest osobiście odpowiedzialny za to niedociągnięcie.

Zobowiązanie, które mamy wobec naszych klientów, aby kontynuować dostarczanie wspaniałych gier, jest czymś, co traktuję poważnie, zespoły traktują poważnie, a rok 2022 był zbyt ubogi w gry. I patrzę na takie rzeczy jak Pentiment, który ukazał się w listopadzie, jako na grę o naprawdę wysokiej jakości, ale musi być ich więcej.

Nasze zobowiązanie wobec fanów jest takie, że musimy mieć stały dostęp do świetnych gier, w które ludzie mogą grać na naszej platformie, a nie zrobiliśmy tego wystarczająco w 2022 roku, nie ma wątpliwości. I zasadniczo, to jest na mnie. Jestem szefem tego biznesu.

Dlatego jestem podekscytowany tym, że możemy wejść w 2023 rok, z programem Developer Direct. Czułem się naprawdę dobrze z grami, które pokazywaliśmy. Wiedzieliśmy też, że Starfield jest grą, którą będziemy mogli zaprezentować na własnym pokazie, a następnie rozpocząć rok 2023 z impetem, myślę, że tego potrzebowaliśmy.

Rzeczywiście, jak powiedział Phil Spencer, Microsoft opublikował kilka bardzo dobrze przyjętych gier w 2022 roku: dwie gry od Obsidianu (Pentiment i Grounded) i jedną grę od zewnętrznego zespołu Interior Night (As Dusk Falls). Wszystkie były jednak raczej niskobudżetowymi wydaniami niż blockbusterami triple-A.

Jest to częściowo spowodowane opóźnieniami, których doznały gry takie jak Redfall firmy Arkane i Starfield firmy Bethesda. Inna gra wydana w 2022 roku przez studio znajdujące się obecnie pod parasolem Microsoftu, Ghostwire firmy Tango: Tokyo, nadal jest (do marca) konsolowym exclusive’em dla PlayStation.

Żaden z tych problemów nie powinien już jednak dotyczyć 2023 roku, co tłumaczy ekscytację Spencera na nowy rok. Inny projekt Tango – Hi-Fi Rush shadow – został wydany w zeszłym tygodniu i cieszył się dobrą sprzedażą oraz uznaniem krytyków; Redfall ma się ukazać 2 maja; Forza została potwierdzona jako gra, która ukaże się w 2023 roku; a Starfield dostanie wkrótce swój własny, dedykowany pokaz, na którym fani Bethesda Game Studios prawdopodobnie poznają ostateczną datę premiery. Czy rok 2023 będzie rokiem Microsoftu i Xboxa? Wygląda na to, że tak.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE