Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Xiaomi przedstawia Xiaomi Care, kompleksowy program ochrony ubezpieczeniowej 

Usługa Xiaomi Care powstała z myślą o ochronie najnowszych i najbardziej zaawansowanych smartfonów marki, w tym między innymi Xiaomi 14 Ultra, Xiaomi 14, Xiaomi 13 Pro, Xiaomi 13, Xiaomi 13 Lite, Redmi Note 13 Pro+, Redmi Note 13 Pro, Redmi Note 13 oraz POCO F6 Pro.

Aby zaspokoić potrzeby wszystkich klientów, Xiaomi Care oferuje dwa kompleksowe pakiety ubezpieczeniowe. Są one dostępne zarówno w pakiecie z nowym urządzeniem lub może je zakupić osobno.

Pakiet od wypadków: zapewnia ochronę przed uszkodzeniami smartfonów powstałymi na skutek wypadków losowych. Ta usługa obejmuje 24-miesięczną ochronę, umożliwiając zgłoszenie do dwóch szkód w okresie 12 miesięcy w celu naprawy i jednej w ciągu 24 miesięcy w celu wymiany lub zwrotu kosztów.

Pakiet od wypadków i kradzieży: obejmuje ochronę przed przypadkowymi uszkodzeniami oraz ochronę przed kradzieżą. Usługa ta również umożliwia zgłoszenie
w okresie 12 miesięcy do dwóch szkód dotyczących napraw oraz jednej szkody dotyczącej wymiany bądź zwrotu kosztów za skradzione lub uszkodzone urządzenie
w okresie 24 miesięcy.

Urządzenia Xiaomi i POCO projektowane są z myślą o jak najdłuższej żywotności, na co składa się trwałe wykonanie i wieloletnie aktualizacje oprogramowania. Wypadki jednak się zdarzają, dlatego Xiaomi Care powstało, aby zapewnić wszystkim zainteresowanym dodatkową ochronę.

W ramach ubezpieczenia użytkownicy z wykupioną usługą Xiaomi Care marki mogą oddać swoje urządzenie do naprawy do najbliższego punktu serwisowego Xiaomi. Ponadto mogą oni wygodnie zarezerwować naprawę mobilnie za pośrednictwem aplikacji „eClaim portal”.

„Wiemy, że dbałość o wysoką jakość produktu nie kończy się na jego sprzedaży. Z tego względu dużą wagę przykładamy do uruchamiania rozwiązań, które zapewnią naszym konsumentom najwyższą jakość ochrony, a co za tym idzie, korzystanie z urządzeń Xiaomi jak najdłużej – komentuje Oktawia Rączy, PR Manager Xiaomi Polska. – Zależy nam, aby za pośrednictwem Xiaomi Care oferować najlepszą możliwą ochronę w proponowanej cenie”.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE