IT Channel Leaders 2024: „W Ingram Micro stawiamy nie tylko na dostawy najwyższej jakości sprzętu czy rozwiązań (…) Wspieramy naszych partnerów na każdym etapie prowadzonych przez nich projektów” – podkreślił Paweł Walkarz z Ingram Micro
Krzysztof Bogacki
W dniu 12 września 2024 roku, w eleganckim hotelu Raffles Europejski w Warszawie, odbyło się wydarzenie IT Channel Leaders, które zgromadziło czołowych przedstawicieli branży technologicznej. Podczas tego prestiżowego spotkania uhonorowano firmy wyróżniające się w obszarze współpracy partnerskiej oraz wdrażaniu innowacyjnych projektów, które mają znaczący wpływ na rozwój rynku IT. Jedną z nagród w kategorii Programy i Projekty Specjalne otrzymała firma Ingram Micro.
Nagroda ta jest wyrazem uznania dla Ingram Micro za jej osiągnięcia w tworzeniu inicjatyw, które wspierają rozwój kanału partnerskiego. Firma z powodzeniem wdraża programy, które umożliwiają partnerom skuteczne konkurowanie na dynamicznie zmieniającym się rynku IT. Dzięki tym programom partnerzy Ingram Micro mają dostęp do zasobów i narzędzi, które ułatwiają im rozwój, wspierają transformację cyfrową oraz umożliwiają oferowanie nowoczesnych rozwiązań klientom końcowym.
„Otrzymaliśmy to wyróżnienie za programy specjalne, które w Ingram Micro bardzo mocno promujemy. Stawiamy nie tylko na dostawy najwyższej jakości sprzętu czy rozwiązań naszych vendorów, z którymi współpracujemy, ale na relacje z naszymi partnerami, bo tak naprawdę bez naszych partnerów nie byłoby też nas. Stawiamy na rozwój relacji, na biznes relacyjny. Staramy się wspierać naszych partnerów na każdym etapie prowadzonych przez nich własnych biznesów czy projektów, czy to od samego początku prowadzenia projektu, poprzez wsparcie na każdym etapie” – powiedział Paweł Walkarz, Business Unit Manager Marketing Ingram Micro.
Współpraca w kanale partnerskim jest jednym z kluczowych elementów strategii Ingram Micro, a innowacyjne projekty pozwalają firmie wzmacniać swoją konkurencyjność. Nagroda w kategorii Programy i Projekty Specjalne jest potwierdzeniem, że Ingram Micro w kształtowaniu przyszłości kanału partnerskiego sięga po kreatywne i skuteczne metody.