Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Wydatki konsumentów zwalniają, przychody kwartalne Alibaby nie spełniają oczekiwań

Chiński gigant e-commerce Alibaba Group Holding Ltd. zanotował w czwartek niski, jednocyfrowy wzrost przychodów kwartalnych, nieco poniżej oczekiwań, ponieważ ograniczenia COVID-19 i pogarszające się perspektywy gospodarcze spowolniły wydatki konsumentów.

Wydatki detaliczne w Chinach spadły w tym roku wraz z surową polityką rządu “zero-COVID”, która doprowadziła do częstych blokad sklepów i zaszkodziła aktywności gospodarczej. Przychody wzrosły o 3% do 28,96 miliardów dolarów w ciągu trzech miesięcy zakończonych 30 września.

Przychody z zarządzania klientami, które śledzą ile pieniędzy klienci wydają na Alibabę, spadły o 7% w skali roku, co oznacza największy w historii spadek w tym segmencie, który zazwyczaj stanowi 30% całkowitych przychodów firmy. Dyrektor generalny Daniel Zhang powiedział podczas rozmowy o dochodach, że popyt konsumpcyjny był słaby, a odrodzenie COVID-19 ” wpływało na jeden obszar po drugim, powodując nienormalne lub zawieszone usługi logistyczne w różnych lokalizacjach”.

Aktualny kwartał również okazał się słaby. W zeszłym tygodniu firma po raz pierwszy nie ujawniła wyników sprzedaży w ramach festiwalu zakupów “Singles Day”, mówiąc jedynie, że wyniki są zgodne z zeszłorocznymi, które były najniższym wzrostem w historii. Przemawiając do inwestorów na wezwanie, Zhang powiedział, że około 15% miejsc w Chinach doświadczyło nienormalnej logistyki i usług dostawczych z powodu protokołów COVID-19, co wpłynęło na wydajność podczas święta zakupów. Niezwykle ciepła pogoda w tym sezonie również wpłynęła na zakupy odzieży.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE