Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Samsung SDS przedstawia generatywny model sztucznej inteligencji dla klientów korporacyjnych 

Południowokoreański dostawca rozwiązań informatycznych Samsung SDS zaprezentował nowe usługi, które pozwolą jego klientom z łatwością wdrożyć generatywną sztuczną inteligencję w swoich firmach w celu poprawy produktywności pracy, a także zapoczątkować innowacje w zakresie hiperautomatyzacji pracy biurowej.

Hyperautomation to infrastruktura zaawansowanych technologii, które służą do skalowania możliwości automatyzacji poprzez łączenie różnych narzędzi, takich jak zrobotyzowana automatyzacja procesów (RPA) i sztuczna inteligencja, w celu usprawnienia decyzji biznesowych – podaje „The Korea Herald”.

Dostawca usług IT podczas corocznego szczytu Real Summit przedstawił dwie usługi generatywnej sztucznej inteligencji – Brity Copilot, rozwiązanie automatyzujące zadania intelektualne oraz FabriX, platformę przyspieszającą połączenie generatywnej sztucznej inteligencji z systemami chmurowymi w kluczowych biznesowych sektorach takich jak rozwiązania dla przedsiębiorstw, łańcuch dostaw i finanse.

Dyrektor generalny zapewniał o doskonałej kompatybilności usług w zakresie tworzenia i udostępniania prywatnego systemu klientom korporacyjnym, którzy przywiązują dużą wagę do bezpieczeństwa. Nowe produkty można również łączyć z różnymi LLM pożądanymi przez firmy, w tym ChatGPT OpenAI i HyperClova X firmy Naver.

Brity Copilot wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję do zadań intelektualnych wykonywanych w popularnych systemach biznesowych, takich jak poczta elektroniczna, komunikatory, wideokonferencje i przechowywanie danych. Pokonał ograniczenia istniejącego RPA, które potrafi zautomatyzować jedynie proste, powtarzalne zadania.

Song Hae-goo, wiceprezes wykonawczy działu rozwiązań biznesowych w Samsung SDS, powiedział, że podczas gdy Brity Copilot i wprowadzony na rynek w marcu Microsoft 365 Copilot wykonują podobne zadania, najnowsze rozwiązanie Samsunga jest bardziej zaawansowane, ponieważ może nawet obsługiwać program płatniczy, a jest to funkcja, której Microsoft obecnie nie oferuje.

Według Songa stopień automatyzacji przetwarzania żądań klientów również wzrósł do 60 procent, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów o 21 procent.

Wewnętrzne testy firmy Samsung wykazały, że najnowsze rozwiązanie zwiększyło szybkość programowania o 30 procent i podwoiło szybkość weryfikacji. Zmniejszyło także czas potrzebny na tworzenie dokumentów biznesowych o 75 procent w operacjach planowania zasobów przedsiębiorstwa.

FabriX umożliwia pracownikom udostępnianie i korzystanie z zasobów IT, takich jak zasoby wiedzy i systemy pracy, łącząc je na platformie. Oprócz łatwiejszego i szybszego procesu, zapewnia także bezpieczne zabezpieczenie danych dzięki funkcjom gromadzenia, przechowywania i przetwarzania na platformie Samsung Cloud Platform.

Samsung planuje świadczyć dostosowane do indywidualnych potrzeb usługi, aby umożliwić firmom wprowadzanie i bezpieczne korzystanie z generatywnej sztucznej inteligencji, a celem jest wprowadzenie na rynek fabryk FabriX i Brity Copilot odpowiednio w drugiej połowie tego i pierwszej połowie przyszłego roku.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE