Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Nowe narzędzia wyszukiwania Google mogą pomóc Ci zaoszczędzić pieniądze w Czarny Piątek i nie tylko

Idealnie przed sezonem przedświątecznym, wyszukiwarka Google otrzyma trzy nowe funkcje ułatwiające robienie zakupów, dzięki którym będzie można wyszukać dobre oferty w internecie.

Nadchodzące narzędzia mają na celu ułatwienie życia kupującym online, zwłaszcza w tych trudnych ekonomicznie czasach. Google twierdzi, że spodziewa się 43-procentowego skoku wśród kupujących szukających zniżek lub specjalnych ofert w porównaniu z ubiegłym rokiem. Aby to ułatwić, nowy tag “Special Offer” pojawi się na miniaturkach produktów zarówno w wynikach mobilnych i desktopowych. Znaczniki te mają sprawić, że promocje będą dużo bardziej widoczne podczas przeglądania. Przewidywane wprowadzenie nowych oznaczeń — tagów, produktów to najbliższe tygodnie, jednak Google nie podało definitywnej daty końcowej, na wprowadzenie tego ułatwienia.

Kolejną ciekawą funkcją ma być wgląd w ceny z zakładki “Zakupy” ma również trafić na główną stronę wyszukiwania, zarówno w wersji desktopowej, jak i mobilnej. Oznacza to, że możesz sprawdzić ceny z wielu sklepów i zobaczyć, jak zmieniała się cena produktu. Pomoże Ci to sprawdzić, kiedy był on najtańszy. Ta mała, ale pomocna zmiana oznacza, że nie będziesz musiał przeskakiwać tam i z powrotem między zakładkami. Wszystko jest od razu na jednym ekranie. Do końca listopada zostanie wprowadzony nowy, dostępny wyłącznie dla urządzeń mobilnych, widok side-by-side do porównywania ofert. Zamiast gromadzić w jednym miejscu produkty w pełnej cenie i na wyprzedaży, Google będzie grupować je w kategorii “Okazje”, co ułatwi ich szybkie przeglądanie.

Te dwie nowe funkcje w pierwszej kolejności, będą dostępne dla użytkowników z USA, ale w przyszłości mają zadebiutować też na starym kontynencie i pozostałym kontynentach.

 

IT Reseller TV “Liderzy Branży” – Jeszcze wiele możemy zrobić dla rozwoju cyfryzacji – podkreśla Chris Papaphotis z firmy Microsoft.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE