Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Meta zmniejsza plany zatrudnienia, przygotowując się na „poważne czasy”.

Meta nie będzie zwiększała zatrudnienia w tym tempie, w jakim planowała. Gdy firma tej skali zaczyna redukować plany rozwoju, można oczekiwać, że dobrze przeanalizowała rynek.

Podczas cotygodniowej sesji Q&A dla pracowników, CEO firmy Meta, Mark Zuckerberg, miał powiedzieć, że firma doświadcza „jednego z najgorszych spadków w najnowszej historii”. Według Reuters, Zuckerberg ujawnił, że Meta obniżyła w tym roku docelową liczbę nowych inżynierów o około 30 procent. Meta wcześniej mówiła, że ​​spowalnia swoje plany rekrutacyjne z powodu słabych prognoz przychodów, ale teraz Zuckerberg ogłosił więcej szczegółów z dokładnymi danymi. Z pierwotnych planów zatrudnienia 10 000 nowych inżynierów w tym roku, Meta zatrudni tylko od 6 do 7 000. Meta podnosi także oczekiwania wobec obecnych pracowników i daje im bardziej wyśrubowane cele.

W notatce skierowanej do pracowników dyrektor ds. produktu Chris Cox podkreślił, że firma „jest tutaj w poważnych czasach, a wiatry przeciwne są gwałtowne”. Wymienił również sześć priorytetów inwestycyjnych firmy na drugą połowę roku, zaczynając od inicjatyw dotyczących metaverse Avatars i wirtualnego świata Horizon Worlds.

Firma będzie chciała także jak najszybciej zacząć zarabiać na tzw. reelsach. Czas spędzony na Reels wzrósł ponad dwukrotnie na całym świecie od zeszłego roku, jak podaje Meta w notatce, a 80 procent tego wzrostu pochodzi z Facebooka. Ponadto Meta planuje skoncentrować się na swoich inicjatywach AI, a także na WhatsApp i Messengerze w drugiej połowie roku. Firma planuje przetestować społeczności WhatApp przed uruchomieniem tej funkcji na całym świecie do końca 2022 roku. Firma zamierza również rozwinąć kanały Instagram Creator i czaty, do których można dołączyć, które mają zostać uruchomione w nadchodzących miesiącach.

Critical Communications World 2022: relacja z wydarzenia.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE