Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

VMware stawia na Private AI we współpracy z NVIDIĄ

Podczas konferencji Explore, VMware, wyraziło pogląd, że korzystny dla użytkowników jest powrót obciążeń IT do lokalnych centrów danych. Chodzi przede wszystkim o sztuczną inteligencję.

Będąca częścią Broadcomu firma, przedstawiła swoje argumenty za przenoszeniem obciążeń IT z chmur publicznych z powrotem do lokalnych centrów danych. W odpowiedzi na rosnące koszty i złożoność korzystania z chmur publicznych, VMware promuje także ideę prywatnej sztucznej inteligencji (AI), która ma zwiększyć wydajność i zgodność z przepisami, jednocześnie wspierając kluczowe zastosowania.

Firma zaprezentowała postępy we współpracy z NVIDIA nad rozwiązaniem Private AI, które po raz pierwszy ogłoszono podczas zeszłorocznej edycji Explore. “VMware Private AI Foundation with NVIDIA” to kompleksowa platforma umożliwiająca wdrażanie, zarządzanie i skalowanie aplikacji napędzanych sztuczną inteligencją w prywatnych chmurach opartych na VMware Cloud Foundation (VCF). Obecna wersja VCF 5.2.1 oferuje szeroki wachlarz funkcji, a jeszcze więcej usprawnień ma pojawić się w nadchodzącej wersji VCF 9.

Rozwiązanie to korzysta z NVIDIA Inference Microservices (NIM), czyli zestawu konteneryzowanych mikrousług ułatwiających wdrażanie modeli AI, oraz platformy NVIDIA AI Enterprise, która oferuje bogaty zestaw narzędzi AI zoptymalizowanych pod kątem procesorów graficznych NVIDIA.

Chris Wolf, globalny szef działu AI i zaawansowanych usług w VMware Cloud Foundation, podczas sesji dla mediów i analityków, omówił najczęstsze zastosowania prywatnej AI, takie jak generowanie kodu, automatyzacja operacji IT, obsługa centrów kontaktowych oraz zaawansowane wyszukiwanie informacji. W kontekście centrów kontaktowych podkreślił, że prywatna AI jest szczególnie korzystna, gdyż pozwala na przetwarzanie danych wewnętrznych firm, co przynosi znaczące oszczędności. Zwrócił również uwagę na inne korzyści, takie jak większa kontrola, możliwość współdzielenia zasobów oraz centralizacja operacji. Zaznaczył, że rozwiązanie spotyka się z dużym zainteresowaniem w sektorze finansowym, publicznym, a także w przemyśle, naftowym i detalicznym.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE