Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

UiPath AI-Powered Automation Summit: Na drodze do wykorzystania pełni możliwości sztucznej inteligencji i automatyzacji

UiPath (NYSE: PATH), wiodąca firma zajmująca się automatyzacją przedsiębiorstw i oprogramowaniem AI, zorganizowała w Warszawie UiPath AI-Powered Automation Summit z udziałem przedstawicieli wiodących polskich firm oraz instytucji publicznych. Na szczycie prelegenci dyskutowali o drodze polskich organizacji do wykorzystania AI i automatyzacji oraz o przyszłości tych rozwiązań w naszym kraju.

UiPath AI-Powered Automation Summit to jedno z największych spotkań praktyków sztucznej inteligencji i robotyzacji w tym roku, na którym zaprezentowano najlepsze innowacje z wykorzystaniem UiPath Business Automation Platform.

Wydarzenie zapoczątkowały prelekcje ekspertów firmy UiPath i przedstawicieli jej klientów. Wśród prelegentów z zebranych instytucji znaleźli się m.in.: Agnieszka Wilczek, Dyrektorka Departamentu Transformacji Cyfrowej w Ministerstwie Finansów; Arkadiusz Szot, Dyrektor Departamentu Hiperautomatyzacji Procesów w PKO Banku Polskim; dr Karolina Mitraszewska, Wiceprezeska Nest Banku.

 

 

Jednym z kluczowych elementów spotkania był panel dyskusyjny pt. „Liderzy transformacji cyfrowej i automatyzacji”, w którym udział wzięli: Agata Mielcarek, Liderka Business Process Excellence, InPost; Alicja Rybczyńska, Chief Information Officer, Veolia Polska; Agnieszka Wrońska, Dyrektorka Pionu Transformacji Usług, PKO Bank Polski. Uczestniczki dyskusji opisały jak ważnym elementem były systemy wsparcia, które poprawiły doskonałość operacyjną ich organizacji, zaprezentowały rozwiązania w zakresie wdrażania automatyzacji i AI oraz przedstawiły zastosowane metody.

 

– Aby tworzyć realną wartość dla klientów, potrzebujemy efektywnych operacji i sprawnych zespołów pracowników. W PKO Banku Polskim kontynuujemy transformację cyfrową procesów i wykorzystujemy do tego coraz bardziej zaawansowane narzędzia. Cały czas widzimy potencjał w technologii RPA, która w połączeniu z rozwiązaniami OCR, low code, no code i sztuczną inteligencją wspiera automatyzację coraz bardziej złożonych zadań. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii możemy obsługiwać większą liczbę transakcji w krótszym czasie, efektywniej zarządzać zespołami i lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów – mówi Agnieszka Wrońska, Dyrektor Pionu Transformacji Usług, Obszar Operacji i Bankowości Międzynarodowej w PKO Banku Polskim.

 

Z kolei przedstawiciel organizatora, Mateusz Majewski, Area Vice President UiPath, pochwalił dojrzałość polskiego ekosystemu automatyzacji i AI, a także jego rosnący wpływ na cały region.

 

– Polska ma energiczną, pracowitą i wysoce elastyczną kadrę pracowniczą, która chętnie korzysta z postępu technologicznego. Dzięki rozwiązaniom automatyzacji i sztucznej inteligencji, które klienci w Polsce opracowali przy użyciu UiPath Business Automation Platform, budowana jest baza wiedzy na przyszłość. To nie przypadek, że wiele międzynarodowych firm tworzy w Polsce swoje globalne centra doskonalenia automatyzacji i AI, wykorzystując nasze światowej klasy umiejętności. – stwierdził Majewski.

 

 

Podczas szczytu UiPath wręczono także wyróżnienie za wybitne sukcesy we wdrażaniu rozwiązań automatyzacji i sztucznej inteligencji w polskich spółkach. Nagroda wręczona została firmie Orange za wyjątkowe osiągnięcie, jakim jest stworzenie 500 software’owych robotów w 500 dni.

 

– Najważniejszymi czynnikami, które pozwoliły naszemu programowi odnieść sukces było zaangażowanie pracowników, którzy chcą się rozwijać oraz demokratyczny model robotyzacji. Każdy obszar biznesowy w Orange Polska zbudował własne centrum kompetencyjne, które współpracowało z ogólnofirmowym zespołem koordynującym. Praca w tym modelu pomogła nam osiągnąć ambitny cel “500 robotów w 500 dni”. Warto też podkreślić, że w tym samym czasie przeszkoliliśmy już ponad 800 pracowników, którzy są teraz gotowi do dalszych działań w zakresie wdrażania i rozwoju automatyzacji i sztucznej inteligencji w naszej firmie – mówi Dorota Kondej, South Africa Leader z Orange Polska.

 

Aleksander Kania, Regional Vice President UiPath, był pod wrażeniem tego, jak użytkownicy platformy UiPath, zarówno ze sfery komercyjnej jak i spośród instytucji publicznych, podnieśli efektywność i ułatwili życie swoich pracowników i klientów poprzez wykorzystanie automatyzacji i AI.

 

– Nasi klienci nieprzerwanie dążą do wprowadzania innowacji i przesuwania granic tego, co możliwe dzięki AI i automatyzacji. Jestem pod ogromnym wrażeniem historii cyfrowych transformacji zrealizowanych przez naszych klientów. Jesteśmy świadkami olbrzymiej zmiany sposobu pracy, który zaowocuje zwiększeniem produktywności w organizacjach i cieszymy się, że możemy wspierać w tym naszych klientów w Polsce i umożliwić im jak najlepsze wykorzystanie tej szansy. – oznajmił Aleksander Kania.

 

AI-Powered Automation Summit było spotkaniem stanowiącym przykład istnienia wielu sposobów wykorzystania transformacyjnej mocy automatyzacji i AI, w celu uwolnienia nieograniczonego potencjału ludzkiego. Po spotkaniu eksperci UiPath i ich goście byli zgodni, że w najbliższych latach kluczowe będzie zwiększanie możliwości tych rozwiązań, integracji, działań biznesowych, kontekstowych oraz zarządzania danymi, aby sprostać unikalnym potrzebom klientów.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE