Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Oracle przejmuje firmę CrowdTwist, dostawcę czołowego wielokanałowego rozwiązania cloud native do zwiększania lojalności klientów.

Oracle poinformował niedawno, że podpisał umowę przejęcia CrowdTwist, dostawcy czołowego wielokanałowego rozwiązania cloud native do zwiększania lojalności klientów.

Rozwiązanie udostępnia ponad 100 ścieżek zaangażowania w wersji fabrycznej, zapewniając specjalistom ds. marketingu szybkie korzyści i umożliwiając stworzenie pełniejszego widoku klienta. Po zamknięciu transakcji akwizycji zespół CrowdTwist dołączy do działu Oracle Customer Experience Cloud.

 

We współczesnym środowisku wielokanałowej obsługi zatrzymanie klienta ma kluczowe znaczenie dla każdego przedsiębiorstwa, a zdobywanie lojalności to wspólny element wszystkich inicjatyw marketingowych każdej marki. Wiele produktów lojalnościowych oferuje jednak statyczne, jednokanałowe programy typu „punkty za wydatki” przeładowane usługami i dostosowaniami, które są kosztowne we wdrożeniu i utrzymaniu. Chmurowe rozwiązanie lojalnościowe CrowdTwist udostępnia natomiast dostosowywalne programy dopasowane do potrzeb klienta, umożliwiające oferowanie zniżek, punktów, czy nagród.

 

 

 

Dzięki połączeniu Oracle i CrowdTwist przedsiębiorstwa będą mogły zapewniać klientom spersonalizowaną obsługę oraz rozszerzać programy lojalnościowe i premiowe w ten sposób, aby nagradzać najbardziej pożądane zachowania klientów.

 

Połączenie obu firm pozwoli ich klientom:

  • Ściśle połączyć programy lojalnościowe z koordynacją marek i klientów B2C dzięki integracji z Oracle Responsys.
  • Usprawnić analizy klientów oraz zwiększyć wartość danych z programów lojalnościowych dzięki przyszłej integracji z Oracle CX Unity.
  • Wykorzystać dane dotyczące lojalności i zatrzymania klientów do optymalizacji kampanii marketingowych B2B poprzez rozszerzone integracje z Oracle Eloqua.
  • Uzyskać kompleksowy wgląd w lojalność klientów na poziomie transakcji i sklepu dzięki rozszerzeniu dotychczasowych integracji z czołowymi aplikacjami branżowymi Oracle dla handlu detalicznego, hotelarstwa oraz branży spożywczej.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

Exit mobile version