Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Meta chwali się, że modele Llama AI są wykorzystywane przez banki i firmy technologiczne

Duże modele językowe, takie jak Llama, zachwycają użytkowników swoją zdolnością do generowania prozy przypominającej ludzką na polecenie, nadal mają problemy z pewnymi zadaniami logicznymi i są podatne na błędy rzeczowe, co ogranicza ich adopcję w kontekstach biznesowych. 

Mimo to Meta wskazała na garstkę dużych przedsiębiorstw eksperymentujących z modelami Llama jako zarówno dowód ich użyteczności, jak i jako potwierdzenie ich konkurencyjności z płatnymi alternatywami, takimi jak modele od lidera branży OpenAI.

Modele sztucznej inteligencji Llama firmy Meta są wykorzystywane także przez Goldman Sachs i AT&T do celów biznesowych, takich jak obsługa klienta, przegląd dokumentów i generowanie kodu komputerowego, jak poinformował gigant mediów społecznościowych w czwartkowym oświadczeniu.

Modele Llama, w większości bezpłatne, zostały pobrane prawie 350 milionów razy, odkąd Meta zaczęła je publicznie udostępniać w zeszłym roku, co stanowi wzrost w porównaniu z 300 milionami pobrań, które firma ogłosiła, gdy wydała największą wersję swojego najnowszego modelu Llama 3 pod koniec lipca.

Użycie za pośrednictwem dostawców chmury, takich jak Amazon Web Services i Microsoft Azure, również wzrosło, zwiększając się ponad dwukrotnie między majem a lipcem tego roku, podała Meta.

Dane pojawiają się w chwili, gdy Meta i inne firmy technologiczne inwestujące miliardy w AI stanęły w obliczu pytań inwestorów o to, jak powszechna wydaje się adopcja tej technologii i jakiego rodzaju korzyści mogą oczekiwać za swoje wydatki. Dyrektor generalny Meta Mark Zuckerberg argumentował, że budowanie najnowocześniejszych modeli AI i rozdawanie ich za darmo najlepiej pozycjonuje firmę, aby uniknąć wpadnięcia w sytuację, w której jest ograniczona przez zamkniętą technologię konkurencji.

Inne firmy, które według firmy używają Llama, to japoński bank Nomura Holdings, usługa dostawy żywności DoorDash i dostawca usług profesjonalnych Accenture.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE