Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Inter Cars wprowadził kolejne usprawnienia w obszarze systemu Microsoft Dynamics 365, wspierającego proces budowania relacji z klientami.

Ponad 700 handlowców, 300 menadżerów i aż 1200 sprzedawców firmy Inter Cars wykorzystuje chmurę w codziennej pracy. Firma, która jest jednym z liderów europejskiego rynku dystrybucji części samochodowych, kontynuuje transformację biznesu w oparciu o technologię chmurową. Inter Cars wprowadził kolejne usprawnienia w obszarze systemu Microsoft Dynamics 365, wspierającego proces budowania relacji z klientami. W rezultacie powstał innowacyjny system rekomendacji dla handlowców, wielowymiarowej segmentacji klientów oraz automatyzacji marketingu.

 

Narzędzia innowatorów

Inter Cars od kilku lat realizuje działania cyfrowej transformacji z wykorzystaniem chmury. Spółka wprowadziła szereg rozwiązań, które wpisały się w jej dynamiczny rozwój w skali międzynarodowej. Inter Cars stworzył m.in. wersję cyfrową katalogu produktów, w którym za pośrednictwem chmury Microsoft Azure zgromadzono informacje o 2 mln części zamiennych i podzespołów dla motoryzacji. Każdego dnia korzysta z niego ponad 35 tys. klientów firmy w warsztatach na kilkunastu rynkach europejskich. Inter Cars przeprowadził również pionierski projekt przeniesienia kluczowego systemu biznesowego SAP Hybris do chmury Microsoft Azure. Inter Cars osiągnął pełną samodzielność w zarządzaniu aplikacjami biznesowymi prosto z chmury. W efekcie, krytyczne dla biznesu zmiany można zrealizować nawet w ciągu 15 minut, co jest jedną z przewag modelu chmury.

„Transformacja z wykorzystaniem chmury to przede wszystkim zmiana myślenia. Nie koncentrujemy się na utrzymaniu systemów, ale na kreowaniu nowych rozwiązań w celu poprawy satysfakcji klientów, handlowców, rozwoju spółki i zwiększenia jej wydajności” – mówi Wojciech Gembalczyk, IT Director for Business Solutions.

 

Cyfrowe rozwiązanie, mocniejsze relacje

Inter Cars postawił kolejny krok na drodze rozwoju, wykorzystując Microsoft Dynamics 365 do komunikacji z tysiącami warsztatów oraz 250 filiami. Wraz z przejściem do wersji chmurowej użytkownicy zyskali codzienny dostęp do aktualnych danych, co zwiększyło przejrzystość informacji, usprawniło procesy i podniosło poziom satysfakcji klientów.

Użytkownicy zwracali uwagę, że wersja „on premise” miała opóźnienie 2-3 dni. Chmura wyeliminowała ten problem, sprawiając, że kierownicy, menedżerowie, handlowcy i sprzedawcy Inter Cars mają dostęp do aktualnych informacji na temat poszczególnych obszarów działalności firmy, klientów i poziomu sprzedaży.

 

„Przez opóźnienie w starym CRM, w momencie domykania miesiąca nie mieliśmy aktualnych danych. Znacząco utrudniało to pracę handlowców i było irytujące również dla klientów. Teraz faktycznie widzimy stan rozliczeń z klientami w czasie rzeczywistym. Nie dość, że pozwoliło to wyeliminować wąskie gardła, to przyspieszyło pracę oraz podniosło motywację handlowców i satysfakcję klientów” – mówi Przemysław Szulejewski, Zastępca Dyrektora Sprzedaży Rynku Osobowego.

 

Drobne usprawnienia, wielkie efekty

Dynamics 365 w chmurze zapewnił również dostęp do systemu rekomendacji. Zapewnia on zautomatyzowany proces generowania leadów sprzedażowych, podpowiadając użytkownikowi kolejne działania. Podczas rozmów handlowców z klientami wskazuje on konkretne obszary sprzedaży asortymentu, analizując aktualny poziom zamówień. Funkcja rekomendacji to obecnie podstawowe narzędzie do zarządzania aktywnością sił sprzedaży Inter Cars w Polsce.

 

„System pozwala handlowcom na obsługę wizyt u klientów, dzięki czemu staje się głównym narzędziem ich codziennej pracy. Mają oni dzięki temu możliwość wygodnego ustalania spotkań za pomocą kalendarza i łączenia ich z rekomendacjami oraz zadaniami zleconymi przez kierowników. Dzięki temu, że system CRM łatwo łączy się z aplikacją Microsoft Teams, uruchomiono wersję dla 1200 sprzedawców. W ten sposób zaangażowaliśmy ich w proces obsługi klientów, wspierając handlowców” – dodaje Przemysław Szulejewski.

 

Istotną wartością dodaną do CRM są systemy motywacyjne, dzięki którym sprzedawcy i handlowcy mogą zweryfikować realizację swoich zadań i planów sprzedażowych wpływających na ich dodatkowe wynagrodzenie. Aplikacja obsługuje również proces selekcji umów, ich akceptacji, procesowania, co pozwoliło na wyeliminowanie papieru w organizacji. Użytkownicy mogą uzyskać szybką odpowiedź z różnych działów i zatwierdzać w sposób elektroniczny szereg wniosków, np. dotyczących promocji dla klientów. Kolejne usprawnienie w obsłudze systemu wnoszą tagi oraz wielowymiarowy i wygodny system segmentacji klientów. Pozwala on lepiej dopasowywać działania do pracy handlowców i efektywnie współpracować z klientami.

 

„Inter Cars jest na autostradzie cyfrowych zmian i nie boi się przyspieszać. To przykład firmy, która od lat przestała już oferować wyłącznie części samochodowe, a swoim klientom daje dzisiaj wiele możliwości. Dzięki zaufaniu do rozwiązań chmurowym i wykorzystaniu Collaborative Apps, które są wpisane w strategię rozwoju biznesu, możliwe są zmiany – szybkie, bo dziejące się niespełna w kwadrans – nie tylko w obszarze wewnętrznych procesów firmy, ale przede wszystkim w kontakcie z klientami. To dla nich Inter Cars – innowator Polskiej Doliny Cyfrowej – realizuje setki dostaw dziennie z aż 11 Midi Hubów w Polsce” – mówi Dariusz Fila, Enterprise Commercial Senior Account Executive w polskim oddziale Microsoft.

 

Firma dokonała również szeregu usprawnień w obszarze automatyzacji procesów marketingowych. W połączeniu z systemem segmentacji, pracownik może wskazać określoną grupę odbiorców i przygotować dla niej poszczególne promocje. Inter Cars ma możliwość zarządzania kompleksową podróżą klienta, który już na starcie otrzymuje potrzebne informacje w określonym cyklu prowadzącym do finalizacji sprzedaży w sposób zautomatyzowany. Dynamics 365 pozwala również na organizację szkoleń online, począwszy od rejestracji klientów, poprzez organizację i zarządzanie szkoleniami.

 

Moc Power Apps w rękach pracowników

Inter Cars zależało na przekształceniu kolejnych pomysłów zespołu w konkretne aplikacje biznesowe. Firma zdecydowała się na wykorzystanie Microsoft Power Apps, narzędzi low code/no code, które dają możliwość tworzenia rozwiązań bez znajomości kodu programistycznego i wiedzy technicznej. Powstało kilka funkcji, które uprościły m.in. proces pozyskiwania informacji o brakach towarowych.

 

„Handlowiec jadąc do klienta w łatwy sposób korzysta w CRM z aplikacji Power Apps. Może szybko wprowadzić informację o brakach zgłoszonych przez klientów. Trafia ona do CRM, gdzie jest weryfikowana. Pozwala to lepiej zarządzać stanami magazynowymi w określonych lokalizacjach oraz zapewnić lepsze dopasowanie cenowe w przypadku, gdy cena danego produktu u konkurencji diametralnie się różni” – potwierdza Piotr Dyrda, Menedżer Systemów i Rozwiązań IT Inter Cars.

 

Huawei podczas finałowej gali konkursu „Huawei Startup Challenge II”, nagrodził najbardziej innowacyjne polskie startupy.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

Exit mobile version