Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Firmy home.pl i CDA rozpoczynają współpracę. Duży serwis hostingowy będzie działać wspólnie z kontrowersyjnym serwisem VoD.

Jeden z największych polskich serwisów hostingowych i czołowy polski serwis VoD rozpoczynają współpracę. Do oferty home.pl trafią karty prepaid dające dostęp do CDA Premium. 

 

CDA od pewnego czasu bardzo silnie stara się zerwać z przeszłością, która, mówiąc delikatnie, bywała związana z łamaniem praw autorskich przez użytkowników. Aktualnie CDA stara się rywalizować z takimi gigantami jak Netflix czy HBO GO, oferując platformę VoD CDA Premium – materiały, które się tam znajdują są oczywiście w pełni legalne. Teraz, w popularyzacji tej usługi będzie pomagał serwis hostingowy home.pl.

 

– To kolejny krok w kierunku rozwoju oferty marketplace w home.pl – mówi Beniamin Krupowicz, menedżer ds. rozwoju biznesu w home.pl. – Dostrzegamy potencjał i dynamikę rozwoju internetowej branży rozrywkowej. Dlatego wzbogacamy naszą ofertę o produkty pozabiznesowe, z których korzystają także właściciele małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich pracownicy. Pierwszym jest CDA Premium, ale w planach mamy kolejne.

 

Kody dostępowe w ofercie home.pl są dostępne od 21 lutego br. Po ich zakupie użytkownicy CDA będą mogli aktywować dostęp do płatnych treści wideo na stronie www.cda.pl/premium, bez konieczności wpisywania danych swoich kart płatniczych. Bibliotekę CDA Premium stanowi ponad 7 tys. licencjonowanych filmów wśródnaleźć zarówno najpopularniejsze gatunki filmowe, jak i pozycje dla bardziej wymagających kinomanów.

 

– Współpraca z home.pl stanowi istotny element strategii rozwoju w zakresie budowania nowych kanałów sprzedaży usług spółki – mówi Wolfgang Laskowski, pełnomocnik zarządu i rzecznik prasowy CDA. – Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych użytkowników i ułatwiamy dostęp do naszych treści.

 

W sierpniu 2019 CDA podobną współpracę nawiązało z firmą Euronet, która oferuje dostęp do abonamentów premium między innymi w sklepach stacjonarnych, salonikach prasowych i na stacjach benzynowych.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewaparaty-w-tanich-smartfonach-stana-sie-znacznie-lepsze-juz-niedlugo-wszystko-dzieki-sensorom-omnivision-ov48c-i-ov64c/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

Exit mobile version