Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Chmura Microsoft wspomaga cyfrową kulturę w Grupie LOTOS S.A., proces cyfrowej zmiany rozpoczęto od projektu „cyfrowego biurka”, wdrożenie narzędzi do pracy zdalnej wsparła firma T-Systems Polska.

Biznesowa transformacja firmy w oparciu o technologie powinna zaczynać się od ludzi. Cyfrowa kultura to fundament, który nie tylko pozwala prowadzić zespół przez ten często niełatwy proces . Umożliwia również pozyskanie najlepszych ambasadorów zmiany, którymi są sami pracownicy. Drugim ważnym aspektem powinno być bezpieczeństwo – zarówno to związane z dostępem i przechowywaniem informacji, jak i komfortem użytkowników co do prywatności.

 

Mając na uwadze te dwa czynniki, Grupa LOTOS S.A. rozpoczęła proces cyfrowej zmiany od projektu nazwanego roboczo „cyfrowym biurkiem”. Stawiając śmiały krok w chmurze, spółka wdrożyła środowisko do współpracy Microsoft Teams dla 1700 pracowników. Wdrożenie narzędzi do pracy zdalnej wsparła firma T-Systems Polska.

„Głównym narzędziem do komunikacji i pracy grupowej w Grupie LOTOS stały się Teamsy. Wykorzystujemy je w różnych obszarach naszej firmy, m.in. w księgowości, na produkcji oraz w pracach zarządu” – podkreśla Łukasz Nowakowski, Koordynator Portfela Projektów IT w Grupie LOTOS S.A.

 

„Z Teams korzysta 1700 osób, 1200 w samej Grupie LOTOS oraz 500 w spółkach. Od samego początku przy wdrożeniu Microsoft Teams bezpieczeństwo było dla nas bardzo istotne” – zaznacza Ewelina Kłaczkowska, Koordynator Portfela Projektów IT, Grupa LOTOS S.A.

 

 

 

Zmiana sposobu działania okazała się ponadto szansą na usprawnienie pracy na wielu poziomach i zyskała przychylność samych zainteresowanych, czyli pracowników firmy. Wyłonieni spośród nich ambasadorzy mają zapewniony stały dostęp do wiedzy oraz możliwości rozwoju umiejętności cyfrowych i wykorzystują je do wyznaczania kierunku zmian w swoim środowisku.

 

„Rolą ambasadorów jest zarządzanie zmianą, w tym wsparcie biznesu w adaptacji nowych rozwiązań cyfrowych. Nie byłoby to możliwe bez wprowadzenia trzech podstawowych zasad. Pierwszą z nich jest zaangażowanie szeregowych pracowników w inicjowanie nowych pomysłów. Kolejną – absolutne wsparcie przełożonych. Trzecią natomiast ścisła współpraca między biznesem i pionem IT – dodaje Iwona Cydejko, Koordynator, Biuro Zarządzania Projektami, Grupa LOTOS S.A.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewit-reseller-tv-lenovo-ep-11/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

Exit mobile version