Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Aż 63% badanych uważa hybrydowy model pracy za idealny, wynika z najnowszego raportu Jabra “Hybrid Ways of Working Global Report”

Jabra, ceniony, duński producent peryferiów komputerowych, przygotował raport poświęcony modelom pracy – okazuje się, że polubiliśmy model hybrydowy. To właśnie w nim upatrujemy przyszłości pracy.

Jak wynika z przygotowanego przez Jabra raportu o pracy hybrydowej ,,Hybrid Ways of Working Global Report”, aż 63% badanych uważa, że model hybrydowy jest dla nich idealnym sposobem pracy. Jedynie 30% zdecydowanie potwierdza, że ich pracodawca zapewnia niezbędne technologie do otwartej na wszystkich współpracy, na równych prawach i z dowolnego miejsca. Raport został sporządzony na podstawie badań przeprowadzonych wśród 2800 pracowników umysłowych z sześciu krajów w celu poznania nastrojów i motywacji w epoce pracy hybrydowej.

Okazuje się, że to, jakiego sprzętu używamy, wpływa na stan psychiczny osób biorących udział w spotkaniach wirtualnych. Z badania wynika, że użytkownicy profesjonalnych urządzeń audio czują się bardziej akceptowani podczas spotkań wirtualnych niż osoby korzystające z urządzeń konsumenckich albo mikrofonów i głośników wbudowanych w laptopy. Okazuje się, że użytkownicy profesjonalnych zestawów słuchawkowych z 11% mniejszym prawdopodobieństwem czuli się wykluczeni z rozmowy podczas spotkań wirtualnych niż użytkownicy urządzeń konsumenckich albo wbudowanych. Podobnie użytkownicy profesjonalnych zestawów słuchawkowych o 14% rzadziej zgłaszali problemy ze słyszeniem treści rozmowy na spotkaniu niż użytkownicy urządzeń wbudowanych i o 12% rzadziej niż użytkownicy urządzeń konsumenckich. 

Obecnie jedynie 30% pracowników na świecie korzysta z profesjonalnych urządzeń audio. Ponieważ 80% wszystkich spotkań na całym świecie odbywa się w trybie całkowicie wirtualnym lub hybrydowym, a jedynie 20% jest w pełni stacjonarnych, pracownicy muszą mieć możliwość wykorzystywania ich pełnego potencjału przy użyciu przeznaczonych do tego technologii. Brak odpowiednich technologii może osłabić i utrudnić budowanie relacji w takich środowiskach wirtualnych. 

 

 

Okazuje się również, że według 56% pracowników hybrydowych ich pracodawca nadaje priorytet równości podczas spotkań, w związku z czym 64% respondentów uważa, że angażuje się w spotkania hybrydowe tak samo jak w bezpośrednie. Tymczasem jedynie 36% osób pracujących wyłącznie w biurze uważa, że ich poziom zaangażowania w spotkania hybrydowe dorównuje zaangażowaniu w spotkania bezpośrednie. W tej grupie jedynie trzy na dziesięć osób uważa, że ich pracodawca nadaje priorytet równości podczas spotkań.

Ponad połowa wszystkich pracowników (55%) uważa, że ich „biurem” jest laptop, zestaw słuchawkowy i dobre połączenie z Internetem. Z badania wynika jednak kluczowy, niezależny od miejsca czynnik, wpływający na poziom samopoczucia i produktywności: wideo. 61% pracowników na świecie twierdzi, że czują się bardziej akceptowani i obecni na spotkaniach, kiedy wszyscy uczestnicy mają włączone kamery. 

 

„Nasz sposób pracy zmienił się nieodwracalnie, a praca umysłowa wymaga obecnie dostępu do cyfrowych platform i technologii. W związku z tym szefowie firm muszą nadać priorytet komfortowi pracowników i zadbać o to, by mogli oni z powodzeniem uczestniczyć w spotkaniach, niezależnie od lokalizacji. Na początek trzeba wybrać technologie, które umożliwią pracownikom biurowym i zdalnym współpracę na równych prawach. Dzięki temu będą oni mogli płynnie zmieniać te środowiska, bez poczucia wykluczenia, niewysłuchania i dekoncentracji. Dopiero wtedy pracownicy będą mogli pracować naprawdę elastycznie, na swoich warunkach i z większym poczuciem więzi z zarówno cyfrowym, jak i fizycznym miejscem pracy”. – podkreślił Holger Reisinger, starszy wiceprezes Jabra.

 

Pełny raport z badania można pobrać pod adresem: https://www.jabra.com/hybridwork/2022

 

Amerykanie mocno niedoszacowali kosztów usunięcia Huawei ze swojego rynku, potrzebne kolejne miliardy dolarów.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

Exit mobile version