Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

AWS Amazon Web Services – idealnie dopasowane klocki lego, jak AWS pomaga firmom rosnąć.

Przedstawiciele AWS Polska. Od lewej: Tomasz Stachlewski (Solutions Architect) i Tomasz Starzec (Account Manager)

 

Podczas spotkania prasowego 31 sierpnia 2017 r. w Warszawie o działalności biznesowej i portfolio usług Amazon Web Services opowiadali Tomasz Starzec i Tomasz Stachlewski. Chmura zdominowała współczesną cyfrową gospodarkę. „Bariera przejścia w chmurę jest bardzo krótka, finansowa – bardzo mała”, z kolei skalowalność rozwiązania zapewnia jego rozwój w miarę wzrostu potrzeb przedsiębiorstwa.

 

Główne korzyści, jakie chmura zapewnia klientom to: szybkość i zwinność (agility), poświęcenie się temu, co ważne oraz obniżenie kosztów dzięki utylizacji serwerowni (o 70–80%). Według Forrester Research 2/3 budżetu IT pochłania utrzymanie serwerowni.

 

W 2006 r. powstał dział usług chmurowych AWS, który oferuje ponad 90 usług, takich jak Big Data, AI (Amazon Polly – usługa zrobiona w Polsce). W samym 2016 r. wprowadzono 1017 nowych funkcji. Przedstawiciele AWS Polska prezentowali główne atuty ich oferty, w tym: innowacyjność, ekonomię skali (od początku istnienia AWS obniżyli cenę usług 62 razy) i co najważniejsze – wsłuchiwanie się w potrzeby klientów i odpowiadanie na nie nowymi funkcjami czy strategią działania. Rozwiązania AWS budowane są jak układanka z idealnie dopasowanych klocków lego (usług).

 

Oferta AWS wpisuje się w trend demokratyzacji IT, czyli każdy może szybko zacząć korzystać z usług AWS, nowe usługi i funkcje są dostępne natychmiast, firmy-klienci mogą działać na całym świecie. Każda firma korzystająca z usług IT może skupić się na rzeczach ważnych dla biznesu i jej klientów, z krótkim czasem od pomysłu do realizacji, z małym kosztem porażki. To dobre powody, by inwestować w innowacje. Tym bardziej że średni czas istnienia firmy z indeksu S&P spadł z 67 lat w 1920 r. do 15 lat obecnie.

 

Z kolei o praktycznym zastosowaniu usług i produktów Amazon Web Services w biznesie opowiadali przedstawiciele firm PLL LOT, DreamLab Onet oraz Vivid Games. Prezentowane na żywo case study są zawsze najlepszym argumentem za wdrażaniem innowacji.

 

Autor: Ela Jaworska

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

Exit mobile version