Strona główna Biznes i Technologie Praca zdalna zyskuje na znaczeniu. Technologia głosowa Contact Center przenosi się do...

Praca zdalna zyskuje na znaczeniu. Technologia głosowa Contact Center przenosi się do chmury (CCaaS), dzięki współpracy firm Colt Technology Services i Atos.

Firma Colt Technology Services ogłosiła partnerstwo z Atos, światowym liderem w dziedzinie cyfrowej transformacji, we współpracy z którym dostarczy Contact Center jako usługi w chmurze (CCaaS). Wielokanałowa oferta wsparcia dla przedsiębiorstw łączy ofertę Colt w zakresie telefonii w chmurze o globalnym zasięgu z ofertą Atos ‘Cloud Contact Center powered by CXone’. Przedsiębiorcy z Europy będą mogli korzystać z tego narzędzia już w pierwszym kwartale 2021 roku. To kluczowa zmiana dla rosnącego w silę rynku pracy zdalnej.

 

Nowe rozwiązanie pojawi się w Europie w pierwszym kwartale 2021 roku. Pozwoli organizacjom zapewnić bezproblemową obsługę wszystkich kanałów komunikacji z klientami – zarówno przez telefon, media społecznościowe, jak i czat. Dostarczy także wsparcie innowacyjnych funkcji sztucznej inteligencji.

 

CCaaS umożliwia przedsiębiorstwom kontynuowanie migracji do chmury, umożliwiając im wirtualne wdrażanie centrów kontaktowych i inteligentnych systemów zarządzanie nimi, które są w pełni zintegrowane z systemami CRM i innymi podstawowymi narzędziami do interakcji z klientami. CCaaS jako usługa oparta o chmurę może być obsługiwany z dowolnego miejsca, także z domu, co ma kluczowe znaczenie w dzisiejszym środowisku pracy zdalnej.

 

Wprowadzając nową ​​ofertę, Colt i Atos dążą do poprawy doświadczeń klientów, tworząc płynną, skalowalną platformę obsługiwaną „jednym dotknięciem”. Dzięki niej przedsiębiorcy będą mogli lepiej zrozumieć swoich klientów. Zwiększając analitykę i integrację kanałów interakcji z klientami oraz ułatwiając im wybór preferowanego medium komunikacji, firmy będą mogły skutecznie wspierać ewolucję relacji z klientami.

 

Colt CCaaS oparty jest na platformie CXone firmy NICE inContact. NICE inContact, światowy lider w rozwiązaniach CCaaS w chmurze, dąży do poprawy obsługi klientów dzięki ujednoliconemu oprogramowaniu multikanałowemu dostarczanemu za pośrednictwem chmury.

 

“Colt od dawna wspiera cyfrową transformację przedsiębiorstw, a dzięki CCaaS – duże firmy będą mogły mocniej skoncentrować się na kliencie, prowadząc bezproblemową komunikację za pośrednictwem różnorodnych kanałów. Ostatnie miesiące nauczyły nas, jak ważna jest komunikacja i pozostawanie w kontakcie z klientami. Teraz Colt i Atos integrują szeroko rozumianą interakcję, komunikację, współpracę i łączność, aby poprawić sposób łączenia się klientów z przedsiębiorstwami.” – powiedziała Keri Gilder, Dyrektor generalny Colt.

 

Podstawą rozwiązań głosowych i sieciowych Colt jest sieć Colt IQ, która łączy ze sobą ponad 29 000 budynków z własną infrastrukturą sieciową i 900 centrów danych na całym świecie.

 

“To ambitne partnerstwo umacnia pozycję Atos Cloud Contact Center, wspartego przez CXone, jako lidera CCaaS w Europie i poza nią. Ta współpraca zapewni klientom Colt duże korzyści w postaci usługi na najwyższym poziomie i prawdziwie wielokanałowe rozwiązanie contact center, niezbędne do sprawnej obsługi klientów. Ponadto będziemy kontynuować zobowiązanie firmy Atos do dekarbonizacji rozwiązań cyfrowych, poprzez maksymalne wykorzystankie ekologicznych korzyści rozwiązania chmurowego, w tym stworzenie środowiska hostingowego, które do 2025 r. będzie korzystać w 100% z odnawialnych źródeł energii.” – powiedział Robert Vassoyan, szef UCC w Atos.

 

“Nowe partnerstwo jest ekscytujące. Cieszymy się, że możemy współpracować, aby udostępniać chmurę tysiącom agentów i klientów na całym świecie, zapewniając im wyjątkowe doświadczenia i pozwalając zwiększać lojalność klientów i produktywność agentów.” – dodał Paul Jarman, dyrektor generalny NICE inContact.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewvertiv-globalny-dostawca-krytycznej-infrastruktury-cyfrowej-i-rozwiazan-gwarantujacych-ciaglosc-dzialania-przedsiebiorstw-oglosil-nawiazanie-partnerstwa-dystrybucyjnego-z-ingram-micro/

BRAK KOMENTARZY

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Exit mobile version